Say hello to my little friend! *BAAM*

Ganska smidigt inlägg detta måste jag säga -

Jag va på toa innan, vilket man inte brukar uttrycka sig allt för ofta om, men jag satt där i alla fall som alla människor nu nån gång om dagen måste göra, även om det alldrig skrivs i böcker eller knappt visas på film. Synd är det, för det är ju inget fel med det.. skiten ska ut så att säga och så är det med det..
Tacka vet jag dassboken, som är en nödvändig bok på 2 sätt,
1. Den får en att tänka på annat
2. och den bringar lite glädje i stunden så att säga

Jag satt där i godan ro och läste i vår fisförnäma bok när jag bläddra över en sida jag aldri läst förr,
Pengar på film stod det! KLART JAG LÄSTE DEN SIDAN ;)

Den handlade om att vi alla nån gån har sett gangster på film komma till en uppgörelse med en miljon dollar i sedlar i en väska. Det ser ju så jäkla glassigt ut och allt verkar frid och förjd... Det denna snubben skrivit om är hur overkligt det igentligen är, vilket jag aldrig tänkt på förens jag satt där på skitan :O Light bulb tänkte jag o flina gött!

                                                               
Är det verkligen möjligt? hur mycket väger en miljon dollar igentligen? Fem hundra sedlar väger nästan ett halvt kilo... om man använder endollarsedlar skulle en miljon väga cirka ett ton...!
Men vem fan skulle palla göra kriminella affärer på det sättet liksom? haha!
om man använder hundradollarsedlar skulle en miljon väga omkring tio kilo stod det... Inga problem att bära runt på det... ELLER? :P


                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?