Önskelista

Här är lite av de grejer som jag önskar mig när jag fyller år ^^
Just för att jag missat köpa vissa grejer och andra saker kommer jag bara inte för mig o köpa o.O

  1. Riskokare
  2. Strykjärn + strykbräda
  3. stora uppläggningsskålar
  4. Salladsbestick
  5. Pajformar
  6. Några av mormors underbara recept - tårtor o annat
  7. presentkort BIO
  8. kylplatta till min  Compac data
  9. minisykitt
  10. vattenkokare

Jag förväntar mig inga presenter av någon så känn inte att ni ska köpa grejer bara för att jag lägger upp, men dels är det kul för mig och titta tillbaka och se vad jag önskade mig när jag fyllde 20 år Sen sa mamma att - mormor o gänget undra, så då kan de ju kolla här :D

Puss o kraaam! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

nått mer du önskar dig

2011-07-07 / 16:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?