Lite mat från juli


Ja! nu har det varit midsommar och allt vad det nu är, snart fyller jag år också!? tiden går fort,
När jag tänker efter så känns det helt sinnesjukt att jag redan är 20 om 2 dagar REDAAAN! :O?
Men när Patrics pappa och hans fru berättar att de blev ihop en månad innan jag föddes och nu vart ihop i 20 år känner jag mig som en liten barnrumpa ^^

Oavsett vad så måste jag äta även om jag fortfarande är barn eller vuxen?
SÅ:


Det var väl det jag fick till mer än fil, flingor och vatten den veckan jag va sjuk (Y) inte jätte stålt.

första dagen då jag fick min abtit tillbaka någolunda laga patric mat xD (Y) Det gillas!

En dag blev det Spagetti även om det bara var en vecka sen vi käkade det sist, men jag ÄLSKAR DET. eftersom jag inte va riktigt frisk o patric börja må dåligt så var det ju ganska lagom o slänga i ett gäng vitlökar! (Y)

Mysipys

Lyckades få ihop lite mat även denna dagen, stressigt som fan var det men mat blev det, kyckling med kurrysås o ris

skulle igentligen käka fiskgratäng men glömde köpa fisken så det blev lite fiskbullar ^^

igår blev det prinskorv med stuvmackaroner, inte jätte påhittigt

Lunchen idag ser la inte för god ut, äggröra med skinka o lök GÖTTIGÖTT!

Middag idag blir tortelini med baconsås (Y)

HEJDÅÅÅÅÅÅ!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?