Länge sen!

Det är inte ofta jag skriver om mina älskade krämper!

Konstigt!? kan inte förstå vrf det är så!!?!?!?!?! :O *IRONI*

Man vill ju inte påminna sig själv om allt de mindre bra och otrevliga man går igenom. man kommer ihåg det så bra själv ändå. Men nu måste jag ändå tillägga lite här.
var ju hos läkaren den 12e. fick ju betala för första gången! BLÄ 300:-.... Tog lite sprutor, kännde mig allmänt besprutad si så där lagom..
Jag åkte hem.. glömde av att jag hade tagit dem och att jag inte får anstränga mig. har ju liksom vant mig vid det här laget xD! så jag ställer mig och diskar! BRAVO ELIN!
sen drar jag ut med garnis o grå fetingpromenaden i stan och sen springer vi och busar o jag vevar med armarna och, AH jag vet inte allt jag gör!!

då kom jag på! "F**N! jag har ju tagit spritor idag och jag får ju inte anstränga mig!" måste helst ligga i soffan o bara ta det lugnt hela dagen om man ska följa läkarens förslag.

Klia gjorde det redan på armen, men när vi kom hem och jag tog av mig tröjan så såg både jag och Garnis att det sprutorna och dagens aktiviteter hade tagit ut sin rätt, en stor bula på armen hade jag fått som var 7 cm lång 4cm bred på ena ändan och 2 cm bred på andra. BRA!!! jag har än i dag den 17 juli fortfarande känningar av sprutan, en liiiiiten liiiiiten bula kvar o det kan fortfarande klia. Jag är så glad att jag inte fick andnöd måste jag säga och jag känner mig sååå dum som inte tänkte mig för mer.

nästa gång ska jag gå o lägga mig o inte göra nått på heela dagen. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?