Imponerad!

Min goa lillebror som inte är så liten längre har ju blivit skolans tidningsreporter måste jag säga..
jädrar vettö, det bara pepprar in nya artiklar som han skrivit och de är väl alltid kul att läsa. Så kika in på dessa länkar så kan ni läsa vad han skrivit om :)




Parkour - Möte med det okända
Här har Anton skrivit om mötet med killen Mikael som utövar extremsporten Parkour. Jag tyckte artikeln var jätte bra eftersom han skriver så mycket om hur han själv kände och upplevde det, sen har han även förklarat längre ner i artikeln vad parkour och många andra övningar faktiskt betyder. VÄRD ATT LÄSA! 
http://webnews.textalk.com/tingsholm/reportage/parkour-mote-med-det-okanda

Tron: Legacy
Tron Legacy är en uppföljare till filmen Tron... I Tron så är det Kevin Flynn som skapar programmet, spelet, och världen som filmen utspelar sig i. 
http://webnews.textalk.com/tingsholm/recensioner/tron-legacy

Hjälper verkligen datorerna eleverna i skolan?
Vi som gick ur skolan 2010 vi fick allt höra att året där på skulle alla elever få var sin data att ha allt sitt skolmaterial på istället för att skolan skulle förbruka så mycket papper. Anton tog reda på om datorerna verkligen var en sån bra idé. Eleverna hade ju klagat en del på dem trots allt?
http://webnews.textalk.com/tingsholm/nyheter/hjalper-verkligen-datorerna-eleverna-i-skolan
Kommentarer
Postat av: A

Känner mig ärad.

2011-07-20 / 15:45:48
Postat av: Elin

Gött e de! ;)

2011-07-22 / 00:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?