I Want it all!

god natt gott folk!
här sitter jag och myser in mig i min nya tillvaro och när jag menar nya menar jag inte nått mer komplicerat än att jag blivit så bekväm med  med den musiken som spelas i lägenheten 24/7.. Så just nu är det lite Queen som sträcker sig i nån halvminut till.

Som jag var nära på och skriva i ett annat inlägg är det så himla mycket som hännt sen jag blogga sist och jag tror nog det bara vart så att jag själv inte riktigt hunnit med :P

Men jag mår faktiskt rätt bra om jag ska vara ärlig. Har liksom kommit in i min vardag nu. MEN snart blir det till att ändra om vanorna igen för då börar kvällsjobbet. som för visso är väldigt trevligt men på samma gång äger rum under sånna skitider att det är svårt att hinna med allt man ska göra.. man går liksom o väntar på jobbet hela dagen. inte alls kul =/
MEEEEN! :D den 27e Augusti så ska jag höra av mig ytterligare en gång till Tågen för då ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN kanske det finns nått jobb till mig över :D och det hade vart så jävla skööönt! i alla fall för ett år fram över eller nått. sen ska jag fan aldrig jobba mer ;)

Lite uppdatering på sånt jag inte kommer blogga om!

- Patric har äntligen klippt sig, så vi får tacka Anna Person så himmmmmla mycket för det! TACK! <3
- på tisdag är det exakt 6 månader kvar tills Thailand!!
- vi har redan över 600kr i vår spargris ;)
- Malin har äntligen fått planshen jag skicka i smyg ;) <3

- Till helgen ska jag upp till orust! HELT otroligt, har ju inte vart där på säkert ett år.
- Anton var här från söndag till tisdag! jag lagade köttbullar potatis o sås. det var GANSKA uppskattat ;)



Och just det! Angående maten och allt.. vi har inte slutat äta haha det är bara de att jag vissa gånger missat att publicera maten här på bloggen. men det kommer ;)

Min prins sover alltid gott i mitt hjärtantäcke ;) och vem gillar inte och sova i en nybäddad säng <3

och här ligger jag och myser i mitt favotäcke med ringaren i notredamtryck ;) det är detta tecket och mitt tecke med lejonkungen som är mina favo efter alla dessa år  ^^ så eftersom jag vägrar göra mig av med dem så slänger vi alltid på ett vitt överkast när folk hälsar på. det ser ju inte skit snyggt ut direkt med två lakan i olika färger som absolut inte passar med de blåa på väggarna här ^^ (Y)
Så ja, kalla oss töntar men vi bryr oss om vad folk tycker men vem gör inte det mer eller mindre, 90% av befolkningen städar sin bostad en extra gång när de vet att de ska få besök. och jag själv gör det absolut ;)

Gnatt goodingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?