För vi ska till Rönnäng Tralla lalla laaaa!

YES! Rönnäng here i come! ;)

I helgen vankas det 45 års kalas för Underbaringen Helena! perfekt, ännu ett tillfälle för mig att känna mig ung ;)
hehe, ne skemt och sido!
vi var ju på rönnäng och firade årets midsommar! ALDRIG MER sa jag efter att ha pajat foten på altanen! men man är vek om man inte hoppar upp på hästen igen efter ett fall - som min ridskolelärare sa till mig för länge sedan, gud va jag tyckte hon var dum.. kommer du ihåg det mamma  ^^
Dess utom har vi film på när jag skriker för mitt liv hängandes i sadeln på sniskan om hästen HAHAHA! 

Rönnäng är för vackert för att inte återvända till, Och familjen Opsal är ju så underbara att jag kan spricka! så söta och goa allihop, så jag vet att även om det blåser och regnar så kommer jag ha det perfekt ändå!

Så här ser det ut där för er som inte riktigt är med på noterna :P

Helt rätt



Bilderna är tagena från reseguiden.se :)

Nu ska jag packa, sätta på musiken på högsta volym och fixa picknik till bussfärden hem till Rönnängsborna ;)
Patric måste ha mat i sig när han slutat jobba och jag med ;) puss o kraaaam <3
Kommentarer
Postat av: mamma

javist kommer jag ihåg det. Men hon hade ju rätt.

2011-07-16 / 00:41:51
Postat av: go gubbe håkanbråkan från orust

FANNNNNNNNNNNNN!!!! vilka fina bilder Elin och hur vackert du har fångat vårat vackra BOHUSLÄN !!!!! VA RÄDD OM VÅRAT FINA SVERIGE !!!

2011-07-19 / 04:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?