20 år och ändå för liten för o supa på tyrålen!

Jag trodde alltid att det skulle kännas anorlunda att vara 20 än o vara 19 år...
Att nått skulle vara anorlunda.
Men allt jag känner är att jag inte riktigt är van vid tanken att jag är 20. redan!? snart fyller jag la 30 och undrar hur fan det gick till!? hur gick det så fort i livet!?  Jag trodde aldrig jag skulle sitta o tänka och känna så här som jag gör nu, men jag känner mig gammal!!!! jag vill inte, Jag e ju typ vuxen nu!!! det är helt otroligt! o om 364 dagar är jag 21!!!!!!!!!!!!!!!!!! ASSÅÅÅ!! jag kanska har barn om några år när jag är 22 vet man ju inte alls vad som händer! vad hände med lilla Elin som gick i skolan och bodde hos mamma?! Visst jag tycker inte min mamma är gammal, eller att min kolega teres är gammal som är runt 30. men för första gången känner jag mig lite gammal... Jag menar, jag är ju äldre, men inte gammal, men ändå känns det så. jag lär ju lätt få ångest när jag fyller 25 HAHAHAHAHA! Och här sitter jag o suckar över att jag känner mig gammal och jag är för liten för att få dricka alkohol på tyrålen på liseberg! (Y)

Hur som helst så har jag ändå fyllt 20 och det va så sjukt kul! så bra som denna dagen var, så önskar jag att jag hade kunnat fylla 20 varje dag :D så fina vänner o familj som delade dagen med mig! <3 OCH mormors tårta vaaaarje dag! det hade varit min ultimata livstil! <3

Jag vill fortsätta inlägget med att summera min födelsedag med en:

BILDBOMB


Mamma o jag var på willys o handla :)

Som ni ser lite på kanten av bilden så hade mamma dukat upp massa smaskiga saker 
Och mormor höll på o garnera tårtan! :D

Visst jag hade kunnat göra tårta själv och så, men det är tradition att mormor gör 
tårta på min födelsedag. Det är liksom så det ska vara och så jag gillar det bäst! ^^

Så fin blev den när hon var färdig? Hon brukar göra jätte stora fina sommartårtor med massa frukt o jordgubbar på
men eftersom hon skulle få med sig allt en lång väg så fick det bli 2 små istället :)

Här kom affe, Tao, Anton, Håkan, Thomas, Annelie, och moster anna! :D PERFEKT!

Av patrics pappa o Annelie fick jag bakformar och en bok med massa smarriga recept! :D de känner mig  <3 
TACK SÅ HIMLA MYCKET! underbar present!

Jag fick vackra blommor från mormors trädgård, så kan man inte fira sin födelsedag i ulricehamn så får ulricehamn komma till dig ^^ jag gillar det ärligt talat bättre så :)

Här hade jag fått fina blommor av affe o tao + en massa pengar! ;) 
Som jag ska köpa en strykbräda för ;)

Jag fick fiiin fina blommor av moster Anna + en REDIG dammsugare som kommer komma på nästa bild :D

Här är min mosters dammsugare, som jag även hörde att morfar hade vart med o valt ut
Han ringde mig idag o berätta: (Elin!! det ligger ett kvitto i kartongen och det är BARA för att du har 2 års garanti på dammsugaren annars har du inget o göra med vad den kosta!!) Bra o veta morfar ;) tack <3
JPå andra sidan av bilden ser ni presenterna jag fick av mamma, anton och håkan, En riskokare, kylplatta, strykjärn och öronproppar! PRECIS VAD JAG ÖNSKA MIG! <3 just det, jag fick jätte vackra skedar av mormor som var min mammas mormors en gång i tiden med! Ganska fränt!
ska ta ett kort på dem o lägga in med

Denna sötnosen fick jag av Uppa o Agi när de kom senare på kvällen!
Special friend står det på tröjan. uppas kommentar "förlåt att vi kom med en sån klen present men det va sån stress!"
haha Alltid lika orolig, jag älskade den, så fin och så kul o få nått sånt som betyder. jag var så glad att ni kom, TACK! <3

Fick en mycket efterlängtad bok + ett coolt spindelhalsband av Merja, Göran, Peter, Mia, Samuel o Anders. TACK ! <3

Av Niclas o Catrin, Tammert o Nathalie fick jag ett presentkort på SF BIO!
Vilket är perfekt för jag älskar att gå på bio. jag blev sååååååå glad! vet inte om jag tackade alla tillräckligt! MEN TACK SÅÅ SÅÅÅ mycket! älskar er <3

Av Sara o Terre och om det va fler med kommer jag inte ihåg för det va så mycket som hände när de gav mig paketet att jag inte minns men som ni ser så fick jag finfina smycken o ett sket nice nagellack som jag har på mig nu ;)

Av lena o emma fick jag en flaska Rosé som jag förmodligen kommer köpa igen. varför det inte finns nån bild kan bero på att den gick åt ;) TACK!


Jag vill slutligen tacka ALLA så hemskt mycket för att ni kom och grattade mig på min födelsedag, ni ska bara veta hur mycket det betyder för mig och alla dessa presenter va skit kul o få men det är ni som räknas! Ni är underbara människor och jag har alltid varit glad för att ha er i mitt liv, Men igår fick jag en större insikt i hur lycklig jag verkligen är med de vänner jag har idag! 

Tack till alla som grattade mig på Facebook och över telefon
Tack till Tessan o flickorna i Luddvika som ringde o sjöng för mig på morgonen, det va så underbart!

Tack för att ni alla gjorde min 20 års dag så fruktansvärt bra och jag kommer leva på detta en hel månad fram över! 

<3

 
Kommentarer
Postat av: Malin

ahahahahh en sån typisk uppa- kommentar!! !;)

2011-07-13 / 20:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?