En helt vanlig fredag ^^

god dag gott folk ^^ ännu en dag i Timmele har börjat och oj vad jag njuter. man kan verkligen släppa alla måsten och bara tänkte åh! jag kan baaarraaa vara! såååå skönt!!
mina planer för dagen är lite difusa till en viss del men det ska nog bli bra!

jag sitter hemma hos mamma och väntar på att håkan ska komma hem med bilen så jag kan dra mig till jysk och kika på lite saker till lägenheten där. För det första så är det goare och strosa i affärer i ulricehamn än vad det är i gbg. där går man bara in i affären tar det man vill ha. betalar och går. För JÄVLAR va mö folk det är alltid. sen är det en annan sak. Patric xD att gå i affärer med honom är som att gå i affärer med en sur 3 åring xD!! nej, kanske inte så illa men. Han tycker inte att vi ska köpa nått han vill bli klar helst INNAN vi gått in i affären ^^ och det e suckar och det är miner ganska stor del av tiden. speciellt om vi är inne i affärer som har mycket kläder och titta på. så därför åker jag själv idag. Då kan jag strosa runt i affären och sen när jag kommer till gbg vet jag vad jag ska ha tar det och betalar ;) "lysande sickan"  ah jag vet jag e grym!!

sen så blir det bastukväll med patric. kasnke en film eller två. eller så spelar vi lite spel och bara myser.
jag älskar min patric!!

tutten är bättre idag! har inte alls lika ont vilket e grymmt! :D nu får vi hoppas att kulan försvinner med så jag slipper dra till doktorn :S för det vill jag INTE!!!!

nu ska jag på toa och sen ta på mig strumpor och sen drar jag till jysk!

åh just det!!!!! :D vi har entligen hittat vad vi ska köpa till hallen nu! :D vi har ju haft så svårt att köpa hatthylla o skohylla för hallen är ju så liten! nu är det löst :D


Här är lampan som vi ska smälla upp i taket i hallen så länge. sen blir det nog något mer avanserat tror jag.
det e min Elektriker som sköter det ;)



Där har vi hatthyllan vi ska fixa!!!! ska bli så gött o hänga upp sina saker när man kommer hem från jobbet xD



Här har vi skostället! :P den tyckte vi skulle passa skit bra i lägenheten men ska ändå kolla på den så att vi inte ångrar oss =)


nu ska jag dra tjolahopp!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?