Halvdag!!!!!

Halvdag idag! vilket e soft.
jag vet inte riktigt vad resten av dagen har att erbjuda men skönt ska det bli å va lite ledig o komma hem tidigt som omväxling!
när jag kommer hem ska jag äta glass det är min plan xD och titta på min serie moset hounted :D

i Dag fyller vår älskade SARA 20 år!!!! vem får gå på systeeeEEEmeeeet ? jo sara sara sara! :D helt sjukt! så jag ska ta mig hem så fort som möjligt så jag kan spendera hennes födelsedagshelg med henne <3 plus att jag vill hem till lugnet i ulricehamn igen känner jag. kurera mig lite xD

aja nu ska jag ligga i ett litet tag igen ska skciak några mail till några brudar via jobbet här o sen så bär det av hemmåt

älskar PATRIIIIIC <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?