jag e ganska trött

JA!

då var det dags igen för ytterligare ett inlägg. denna gången kommer det innehålla lite allt möjligt igen xD

det blev ingen glass för min del idag. i alla fall inte just nu.  Men mannagrynsgröt blev det :D :D :D!!! gott

jag har fortfarande ont i min bröstvårta och ja HAAHAH! skratta ni lie gran det kan jag förstå för det kanske är tokigt o prata om sitt bröst. framför allt vårtan. men hur som hälst så gör det fortfarande ont och det känns som jag haft det så här nu i flera vecker även fast det bara gått 3 dagar. jag vet inte om det blivit bättre eller sämre. men nu ser man att det e svullet och det gör riktigt ont på huden när man tar på det. :( inte kul alls!

något som är mer kul det va en gjer jag kom på innan som hände igår! xD
när jag kom hem från jobbet blev jag skitenödig! verkligen skitenödig. akuuut! så jag kuta in på toan och satte mig för o skita. vad ser jag PAPPRET ÄR SLUT! föörsent! hmmm!? okej tänker inte gå in på några detaljer men jag fick lyckats ta mig bort till sovrummet hahah! xD och hämta papper. jag skrek på patric när jag väl satt bekvämt på dass igen att han va dum som glömt sätta in nytt papper. vad säger han! "vad då dum? jag har satt in papper på toan?" vart säger jag och skrattar. för där va då fan inget papper "bakom handukarna...." då har han ställt en rulle på vårt handduksställ baakooooom handduken xD varför? jo för han heter patric 

Föresten fippe har startat blogg :D
Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHAHA ASSÅ ELIN HAHAHAHA vad är detta för inlägg? HAHAHAH bröstvårtor och skitenödig! HHAHAHA det finns bara en som du !

2011-01-05 / 22:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?