Patric 25 <3 11-01-27

i förrgår fyllde patric 25.  (25e januari) Jag fick fixat ett kalas till honom som faktiskt lyckades vara hemligt trots att vi var 15 st ^^!  Patric blev skit glad och jag hade gjort smörgåstårta och marängsvitstårta :) klart han ska få det han vill ha på sin födesledag. de som kom var - Annelie, Thomas, Farmor Ulla, Anette, Peter, Mamma, Kevin, Anton, Fille, Pingu, Bergwall, Catrin, Niclas, lilla Hugo och jag ^^

Det blev skit lyckat och patric sa de magiska orden innan vi la oss den kvällen. orden som jag faktiskt kämpat så fruktansvärt med att komma så nära som möjligt "jag hade verkligen inte kunnat ha en bättre 25 års dag!" Jag har sagt det innan o jag säger det igen. ens födelsedag ÄR verkligen den gången på året som man veeerkligen ska anstränga sig lite extra för den personen som fyller. om man tycker om den då annars kan det la kvitta. Men jag utgår att man tycker om den personen som man vet fyller år. VISA DET! för guds skull. det är då i det ögonblicket, den dagen som man ska visa att hey! Du är så jävla viktig för mig! nästan som en hyllningsdag! visst jag tyckte jag sög som inte kom o sa grattis när sara o uppa fyllde år. men jag lyckades fan ta mig hem till sara ja ju st det^^ glömde av detta. på hennes födelsedag drog jag hem till uhamn bara för den sakens skull faktiskt :P givetvis va det gött o komma hem lite med men hade inte åkt om inte sara fyllt. uppa va på vift så honom såg jag inte ^^

skit samma, tillbaka till ämnet kanske?
jag fattar inte hur jag kunde hålla kalaset så hemligt för patric? och hur jag ens orkade va vaken hela dagen. hade sovit 2 timmar den natten plus att jag hade vart i borås o tagit spruter. alla ni som känner mig vet hur jag blir när jag tar dem TRÖTT! ^^
men det gick och smörgåstårtan blev grym även om det var första gången för mig! TUR! min söta älskade lillebror hade ju om oturen hade vart på besök varit den som sumpat hela "hemligheten" med kalaset. när jag kom hem från läkaren såg jag på face att han skrivit ett inlägg där han taggat patric o sagt att han o mamma skulle komma o gratta oss. att jag inte gick i taket. det visade sig som tur var att patric missat detta mail i alla gratulationerna ^^

nu kommer lite bilder på småsaker han fick ^^


denna bukett fick patric av familjen Rosberg - Mamma,peter,fille o kevin :)
(patric gillar nästan bara tulpaner)

Här var yttersidan på gratulationskortet han fick av dem :P

Vi fick reda på att tanken bakom detta kortet var att patric ofta säger Fisk istället för att kränga ur sig fula svordommar när något går åt skogen - eller också när han inte orkar svara på någons oviktiga kommentar el liknande ^^ detta tyckte hans familj passade honom utmärkt.

Denna ståtligheten fick han av Annelie och Thomas. patrics pappa o hans fru för er som inte har kollen på rätt sida. Även 1000:- som han la på sparandet till sitt körkort. (Y) det tackar vi för ska jag säga! hade vart så kul om patric kunde ta sitt körkort och det tycker ALLA! :D så det va perfekt

Här har vi Pingus o Bergwalls vackra presenter till patric. dumle för att han gillart choklad för att vara märkvärdiga och sen den lila hästen var tydligen en spegling av patrics personlighet. mycket intressant? xD kul med lite anorlunda presenter!

Min pappa och hans sambo Maggan hade inet möjlighet att komma så de skickade faktiskt blommor med bud till patric ^^ vilket va sjuuukt kul med tanke på att han aldrig fått det förr. så han blev helt stumm när han tog emot dem av budtjejen som lämnadet vid dörren :P Riktigt kul!


Mamma, Håkan  (håkan kom inte för han jobba. men han ringde) och Anton gav Patric en ny tjocktröja eftersom han kladdat ner sin ENDA! som han hade med vit listfärg! också skiiit bra present!

 2 veckor innan patric fyllde år såg han en trailer på tv om en ny film som skulle komma ut runt den 23e som hette the green hornet. denna filmen tjatade han om säkert varje dag så jag gav honom en biobiljett o drig med honom på bio samma kväll! filmen va grym o satte verkligen pricken över i:t som man säger!

jag hade inte kunnat vara mer nöjd för att han var så glad för allt som hänt den dagen. Den natten kunde jag faktiskt sova mycket mer än bara 2 timmar ^^ Älskar min Rosberg! <3



PS. här är en liiiten bit av smörgåstårtan som blev kvar och min fina nya talrick som mamma målat till mig o patric! mina favoritfärger på ett heeelt sätt med tallrikar o dyligt! kan det bli bättre? NEJ! älska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?