Mitt skönaste jobb hittills Jan. 20, 2011

Vem vill inte gå till jobbet när man har en grym chef som alltid är go o glad. och alltid har sinne för humor?! när jag va sjuk i några dagar förra veckan så skrev jag till honom. "jag kommer inte idag jag e sjuk" "jag vet Elin jag tar kål på allt och alla!" xD han tror han är bäst o det gäller allt. säger man att man är bra på o sy så säger han JAG TAR DIG!. så kuuul! dan efter när jag va sjuk skrev jag igen o sa samma sak. han svarar "Det var ju det jag sa till dig igår ju. sa ju att du inet skulle va frisk idag. där ser du!! ses på måndag:)" xD WHOOOOT :D och idag när jag skulle kuta till kaffemaskinen såg jag att de hade sån där god varm choklad som finns i sånna där goa kaffemaskiner - kommer ihåg när vi hade sommarlovsantreprenörer och det var det ända vi drack när vi fick tillgång till lärarummet - . jag blev  sKIIIT glad! fixar lite choklad tar en bulle ur fikarummet och kutar in till mitt lilla kontor där jag håller hus. men eftersom alla är mycket äldre än mig här och ingen dricker choklad så blev jag väldigt besviken när jag till min förfäran kände blasskig kaffesmak när jag smakade på chokladen. IKKE! att de var choklad i den jäkla maskinen. gick tillbaka för o ta mer kaffe så ser jag väärldens skönaste lapp hänga på sidan av maskinen som min chef har skrivit GODE GUD säger jag bara att jag inte vek mig av skratt på plats alltså ^^


vad säger ni ganska go! :D

jag gick in till honom så fort jag orkade andas igen och fråga - eehm är det du som är Sumpmästaren eller?! xD och skratta igen! "lite kul får man la ha på jobbet eller ;)" och det är ju verkligen sant. när jag gick förbi köket såg jag att en lapp satt på diskmaskinen. det va en bild på en mörk boddybuilder över ansiktet har de klistrat in en av kolegornas huvud o han e as klen i verkligheten! sen gjort ett likamed tecken och skrivit ONDSKA! xD så fult!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?