Sara fyller 20

Tja gott folk! som sagt blev det ingen glass för mig idag. men innan var det gröt, när jag kom hem till mamma blev det thaimat som för övrigt va lika go som vanligt men lite stark xD så fick världens chock och fick ta medisin för jag blev orolig att nått skulle hända. men det e ju bara jag. och ja! jag e ju som jag är.

jag drog hem till sara innan för hon fyller ju som sagt år. Vilket uppa med gör idag men aja sara va närmre ^^ hon hade bakat tårta med vanilj och nogat med kiwi på toppen den va JÄTTE god. även om det va nogat i så lyckades jag käka runt det ändå :D tack gode gud att tårtan stått i kylen så det hann stelna ;) va ju bara o skrapa av allt gott från det då :D! sara e mästerkocken! sen skulle vi igentligen kolla på 3 filmer men vi han knappt kolla på en av dem för vi tjöta så jävla mycker om allt annat ^^ denna gången kan jag helhjärtat säga att vi snacka om ALLT mellan himmel o jord. allt från nyår till första gången man fick mäns :D

Nu sitter jag hemma hos mamma och käkar pepparkakor med mjölk! va hungrig och tänkte va duktig och trycka i mig lite vettig mat. Men då hitta pepparkakorna mig xD! precis när jag satte mig här för o skriva kommer mamma in och tjatar som en jävla kulspruta flög orden ur. jag älskar min mamma men hörde knappt hälften av vad hon sa. dock var det nog mycket visa ord ;) Något jag lyckades snappa upp va att hon kollade på en film. vilket INTE hör till vanligheten. den enda gången hon någonsin skulle kunna kolla på film är om den går på tv. annars är det omöjligt. men hur som helst så var det en film med chard Gere vilket dock INTE förvånar mig ett dugg. för ska det va en film hon kollar på så ska det hälst vara med honom. sen kom det fam att filmen inte ens va bra men att det inte gjorde nått för han va med ^^ även om han ser ut som en gammal gubbe nu och inte var särskilt snygg för 20 år sedan heller så är mamma en trogen följare av denne man.. hmm? somliga saker förändras då aldrig ^^! hon e söt min mamma hahah!

snart ska jag till pappa och hänga där lite. patric medelade att de har lite småfest där nu. alla har druckit och allt vad det var. jag som e trött känner inte riktigt för att dra dit just nu xD men men.

tjolahopp som pippi sa - nu slänger jag i mig de sista kakorna ^^ och mjölken och drar mig

puss!

saknar malin jensen så mycket! du e grym! <3
Kommentarer
Postat av: Malin

Men guuud vad vad gullig du är då!! värmer så mycket, saknar dig med !

2011-01-06 / 02:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?