ont i bröstvårtan, tvbänk o jobb

Jag har ont i min vänstra bröstvårta! -.- och det är inte lite ont heller. det är sjukt irriterande och jag vet inte vad jag ska ta mig till.

jag kände det mest när jag vaknade morgonen efter nyår. jag mådde så illa på nyårsafton o hade ont i magen efter att jag käkat ett dåligt ägg på förmiddagen xD att jag inte tänkte på om jag hade lite ont eller inte.

nu gör det ont hela tiden.  de värsta va att det kändes jätte ömt på ett ställe då. alltså bröstvårtan. när jag kände på det så var det en knöl. eller inte en knöl mer liksom svullet lite vid sidan av själva vårtan. jag ANTAR att jag har slått i min tutte under nyårsafton eller liknande med tanke på att jag hade en tygBH på mig och inte en vanlig vadderad bh. Det är ganske troligt. men eftersom jag aldrig haft ont så eller kännt så utan att få mäns så är jag oavsätt orolig :(
och innan så snurra patric runt med mig och gorde nått tokigt. vad hände? jo jag fick skit ont för han tryckte så mycket xD då blev jag orolig igen. kolla internet o hitta givetvis en brud som skrivit om sin bröstcanser! toppen. för nu e jag inte alls lika orolig som innan bara liiite mer :/ dock e det svårt o känna efter en knöl på bröstvårtan eller jah svullnad för den blir ju styv efter typ 4 sekunder xD... blä!

patric o jag har fått upp våran tvbänk äntligen o den är jätte fin :)

i mon ska jag jobba vilket jag hatar! blä men som tur är så är det bara den dagen o hallva nästa som jag jobbar denna veckan. idag va jag sjuk ;).. viktor med  xD
Kommentarer
Postat av: terre

hahah du är underbar ! Men vi får hoppas att det inte är så farligt =)

2011-01-03 / 19:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?