och inlägget från Feb. 9, 2011 - kung över kurridutterna?

Grannarna tror att de är kungar över kurridutterna som pippis pappa :O DE RENOVERAR mitt i natten :O kl 2:00 :O springer i trappor, hammrar o det låter som de håller på o montera upp bokhyllor mitt i natten. jag skrev en lapp... -.-

Jag fick ett Fittigt svar! jag hatar den grannen..... vem han/hon nu är.. haha ne det gör jag inte. men det va gansak kul för förmodligen så var den personen som skrev brevet den som låter som fan på nätterna (Y) im good at whot i do! ;)

jag hde skrivit en lapp i stil med "till nattugglan!!!   som du kanske har märkt så bor vi fler än du i detta lägenhetshus!! och att springa runt och leka kung och borra/hammra mitt i natten är ingen bra ide.. jag vet inte hur du lever ditt liv. men vi är andra här som jobbar på dagarna och SOVER på nätterna och vi behöver vår sömn så kan du va snäll och ta lite hänsyn och sluta leva ditt labila liv"
eh jaa! det var för missär av mig jag veeeet xD kännde mig som en riktig tjurig pensionärskärring efteråt som inte hade nått annan spänning i sitt liv än o skriva arga lappar til lsina grannar ^^ men va faaan jag va riktigt trött. eftersom jag jobbar dubbelt och bara har 5 h sömn om natten. men icke med dessa grannar då blire runt 3 stabilt liv NOT!!!!

Brevet jag fick tillbaka var så sjukt bichigt skrivet. vrf jag tog det bichigt vet jag inte riktigt? kanske för att den som skrivit hade en snygg handstil och avslutat sitt medelande med Puss och kram? xD i alla fall hade denna person angett att det inte är någon som låter mitt i nätterna och att det är ytterdörren till trappuppgången som det är glapp i och att det är därför den låter. jag skulle då tydligen ringa hyresvärden?????! GANSKA KUL!!! eftersom jag bor längst ner av alla i hela lägenhethuset och hör ytterdörren från toan men inte från sovrummet och ytterdörren är absolut inte våningarna över mig kl 2 på nätterna? jubelidiot! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?