något nytt, något gammalt

då tar vi nästa inlägg! ^^

för någon dag sen fick jag ett litet ryck ! ^^

jag pyntade vårt tråkiga nyckelskåp. som för övrigt är skevt o tråkigt, till o bli lite mer roligt ^^

vad tycker ni?


Köpte ett halsband på H&M och fixa om lite ^^ e faktiskt nöjd. jag brukar inte tycka att jag är kreativ för fem öre.

några timmar senare så fick jag för mig att jag själv skulle borra upp lite saker på väggen. INGEN BRA IDE det blev ett avlångt hål, snett åt höger (Y) fest säger jag bara. så nu får jag höra de av alla som kommer hem xD men det gör inget. det visar ju bara att patric får fixa det där med att borra upp saker på väggarna efter detta xD




Detta är två st vad ska man kalla det? det finns säkert ett sp namn för vad det är för nått. men vi får kalla dem lådor. dessa ska jag sätta upp på väggen och plantera blommor i :D typ murgröna eller nått liknande. eller, det får vi se. nått grönt o fin i alla fall! :D

Detta är en ny duk jag köpt på jysk ^^ inte mycket för världen men ändå. den gjorde sitt måste jag säga. rummet i helhet blev mycket mer harmoniskt när den duken lades på bordet. det blev inte så "vitt" ^^ som innan.

här är kartongbilden på dessa två ljuslyktor jag försökte borra hål i veggen för sist jag borrade ^^ fina är dom. och upp ska dom! om det så blir det sista jag gör :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?