28 Feb, 2011 - Gamla inlägg om mig o Viktor.

Jag sitter på jobbet och tar det ganska lugnt. känns så omotiverande att stressa så som man alltid gör när man vet att det inte är till någon nytta alls. vad spelar det för råll när man inte kan göra nått åt att man inte får jobba kvar. så jag sitter här o läser gamla bloggar från flera år tillbaka. eller ja nått år kanske man ska säga. ^^

första va det ganska mysigt och så kom jag på att jag hade så himla mycket inlägg innana men viktor hade ju raderat hela min blogg när jag hade skrivet massa skit om honom en dag xD mitt fel i grund och botten men han fick all skit. stackarn. såg massa inlägg som jag idag aldrig skulle skrivit ifall man skulle varit i de förhållandet nu med den erfarenheten jag har idag. saker som jag inte tyckte skulle göra honom ledsen då som jag får ont i magen av att läsa nu. Jag hade blivit ledsen om jag läste sånt om mig. så känner bara att jag vill säga förlåt till honom för allt fast han säkert inte bryr sig längre men ändå.
de jobbigaste jag någonsin läst i heeela mitt liv det va det inlägget jag skrev när jag låg vaken mitt i natten efter vi gjort slut och va helt knäckt! jag kommer ihåg att jag grät så jag fick huvudvärk och blev yr! har aldrig gråtit så i hela mitt liv! och att läsa allt som jag kännde då fick mig nästan att börja gråta nu med. för att jag så väl kommer ihåg hur det va. Och fortfarande vet jag inte vad man kunnat göra annorlunda. Hemskt var det och jag är såååå sååååååå! glad att vi kan vara vänner idag och att vi fungerar så bra och har så kul ihop trots det! :D Viktor är en sån bra kille och Marie som är han nya tjej hon är säkert jätte lycklig och jag är så himla glad att han hittat en ny och go tjej som henne att ta hand om! <3 :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?