Sveriges fetaste godisaffär <3

I lördags var vi och köpte godis. JAPP det var verkligen vad vi gjorde ^^ dessa bilder som jag tog är faktiskt för malin.
Detta är verkligen den farligaste affären i gbg. inte Ö&B inte NK utan 4 GOTT!! illaaaa
och eftersom en bild säger mer än tusen ord. xD



Det är så mycket godis att man blir snurrig - man ser absolut inte skylltarna som e överallt mellan allt godis där det står. : vi tar ej kort under 40kr - jag åkte dit fösta gången jag var där. o hade inga kontanter på mig. sen dessa har mitt aldrig blivit under 40 xD Det går inte. man tror att man går dit för o bara köpa lite godis. påsaran är gigantiska o man vill smaka på allt o när man ska väga påsen tror man att den bara ska kosta 25:- då ser man till sin förfäran att den ligger på 50:- heelt sjukt. men nu har man blivit skadad. det finns inte en chans att jag eller patric drar till hemköp eller liknande o köper godis längre ^^!!

ja ja malin. där har du massa. hittar du nått kul som du gillar säg till, kram <3

för er som inte vet: de har tydligen inget gott godis i usa o malin saknar verkligen svenskt godis. så jag ska la försöka skicka lite till henne ^^ <3
Kommentarer
Postat av: angelica

GE MIG GODISET. Jag skall köpa upp hela affären om jag vinner en massa pengar. Haha

2011-02-07 / 07:05:36
Postat av: Agnes

Oj nu såg jag va godis ^^ va roligt. Dit vill jag med gå någon gång xD

2011-03-09 / 21:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?