Hes o ingen statistik

Jag har lyckats bli en riktigt hes typ måste jag säga. Det kan bero på att jag pratar för mycket xD!
det är nog det (Y) detta oroar mig måste jag säga..
hehe neh men det är ingen fara. får bara skippa extraknäcket på kvällarna. prata tele kommer inte vara en bra ide om man säger så :P

Jag har INGEN statistik på min blogg alls ^^ dock vet jag att många läser den :P

tror nått är fel. För Annelie va inne på min blogg här om dagen för o kika på inlägget om patrics födelsedag men inte ens det syns o hon har då aldrig vart inne på min blogg innan xD jag har trogna följare som absolut inte är unika besökare förmodligen. har inte ens en enda sidohänvisning vilket är tokigt. vet om att Malin senast va inne här för bara några minutersedan ^^

I och för sig så bryr jag mig inte det minsta. var bara nått jag kom på just nu. när jag ligger här o drar mig från o lägga mig i sängen. precis som man drar sig från o städa :O frågan är vrf. men nu ska jag bannemig ner i den där sängen o lägga mig vid min prins, borra ner mig riktigt djupt! han har ju både slutat snusa o röka och jag måste säga att det är det bästa som hänt detta året hittills ;) <3 kanske ska göra ett bra inlägg om detta. så man faktiskt kommer ihåg ALLT xD berättar alla bravader kring detta. det var ju ganska knepigt ändå?? hmm! vem vet

natti natti
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?