DEJTEN! <3

Patric bjöd mig på middag i fredags <3

jag fick bestämma exakt vart jag ville gå och äta och det var rikigt mysigt..

denna dagen hade jag även vart på 4 gott o köpt godis till malin, när jag kom hem från jobbert o stan låg älskling o sov i soffan. jag va så trött o det skulle va så skönt att bara vara med honom denna fredagen, mysa o vara bara vi. för det är inte ofta vi har tid att BARA tänkte på varandra. jag hade verkligen inte lust för nått den dagen, bara vara. då plingar det på dörren!? vem fasen kommer nu tänkte jag. då stod Kenny dör??? inte riktigt okej tyckte jag eftersom jag va så trött. men han hade inte några pengar på mobilen så han hoppades på att vi skulle vara hemma så han skulle kunna ha nått o göra nu när hans data FORTFARANDE var på lagning. patric vakna o vi bestämde oss sedan för att dra in till stan. så ut med kenny o in med den efterlängtade Patric o Elinkvällen <3!

vi drog hem till Annelie för o tjata lite och för att vi saknade både henne o Thomas. dock va han iväg med grabbarna på krogen efter som han nyss fyllt år ^^
så vi satt o myste lite med Annelie. snacka om våra nya jobb o om hennes jobb som chef ;) sen fick patric för sig att vi skulle käka på pizzerian på heden! jag blev faktiskt riktigt ledsen, PIZZA!! det äter vi jääääämt! känns det som... så Annelie räddade mig o sa att "klart ni ska unna er en mysig middag på en resturang!" så jag fick välja. jag som älskar friterad kyckling skrek nästan ut KINAMAAAAT! :D<3 o det blev det, vi hitta en kinaresturang, hoppades på att det va god mat o satte oss vid ett bord.. maten va jätte jätte god!!! det var första gången som patric tog ut mig på resturang. och vi firade våra nya jobb med glädje! - efter maten drog vi till 7eleven och köpte chips ^^ sen drog vi hem o kola på due date! :D den va helt okej! perfekt fredagskväll med dig Patric <3


Här är mitt hjärtegull när han precis fått sin öl xD

Han käkade 2 små rätter med kurrysås till sina friterade kycklingar. den va den godaste han smakat tyckte han (Y)

jag fick en fin liten morotsblomma som kocken lyckats pilla ihop på min tallrik RIKTIGT GRYMT måste jag säga :P

så där såg det ut. inte mycket för världen emot de portionerna man får i ulricehamn. men det var perfekt!
jätte bra friterat o allt! jag är riktigt glad för denna kvällen med patric och de som jobbade där var både grymma på o laga mat OCH servera, så servitören fick faktiskt 30Kr i driks av oss! och på kvittot skrev vi tack för maten o målade en glad gubbe =) <3


Älskling handlar chips på 7

Här är något jag bara inte kunde låta bli att ta kort på. jag är för visso jävligt trött på att Götebort har semledagen alla dagar från 1 januari ända till mitten av året. men detta va lite udda måste jag säga xD 7/11 kan då aldrig hålla sit från o försöka med ALLT! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?