Störande!!

Om internet pajar då tycker jag att det ska finnas ett system på blogg.se som ser till att inte det man skrivit blir försööööört! hade skrivit färdigt hela mitt inlägg här.. hade bara några få bilder att lägga till :O nu orkar jag fan inte skriva allt!!


1. Kortfattat va inlägget handlade om, Nordstan har brunnit. Eller jah, en butik brann så det e en del butiker i nordstan som har stängt tills vidare tack vare en del rökskador..
Jag frågade runt när jag väl var där i eftermiddag och det hade enligt en kvinna börjat brinna för att en el-ledning pajat. Så kan det gå när inte haspen är på ;)

2. Jag har köpt mitt fasta-paket nu! yes, så nu ska jag fasta här mellan jul och nyår, när jag kikade igenom alla produkterna kändes det inte så kul längre hahah! tänk om det smakar förjävligt! fy fasen va jobbigt hahaha! det blir 6 lååååånga dagar i så fall. Jag får ställa mig in på att det kommer vara skit ^^ tyckte allt att den där grönsaks-juicen såg riktigt vidrig ut :P, men jag har velat göra detta länge så det kommer bli av även om det smakar skit ^^ hejja hejja



3. Morsan ville se vad mer jag köpt till lägenheten nu här i juletid, och det e bara lite småsaker. men men, hon har inte vart här på länge och är ju så klart nyfiken på hur det ser ut just nu. dock har jag inte min kära mobil här då den är ¨på lagning som sagt. så det får bli lite halvtaskiga bilder från min dator istället. men håll till godo <3




Personligen så tycker jag inte riktigt om hur det ser ut på de bordet nu, jag hade velat måla de vitt, men patric han vill ha det som det är. Vi får se vem som vinner i slutändan ;)



notera att jag fått upp julgardinerna nu med morsan ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

ja vad bra att dom e uppe. blev inte så tokigt än då med längden FUNKAR. va nu inte så negativ jag tycker du har fixat till det så bra med tanke på allt som förstördes i branden som du nu har fått fixa nytt. puss min gurka älskar dig

2011-12-11 / 23:31:13
Postat av: mamma

tomten var ju skit gullig

2011-12-11 / 23:34:38
Postat av: mamma

ängeln i rummet var ett bra köp. ta inte bårt henne efter jul . hon måste finnas med, är tydligt en skyddsängel var rädd om henne. puss o kram

2011-12-11 / 23:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?