Sjuk igeeeeen!? :O

Yes, eller sjuk o sjuk, jag e dunderförkyld, som tur ingen feber just nu.

Såg era kommentarer från inlägget på byrån! kul att ni gilla det, jag blev själv väldigt nöjd :)
och jag saknar er med Agi!!!! <3 <3

och nej malin jag kommer inte sluta lägga upp bilder på käk ;) i lööööv it! så det blir inget med det, att du blir hungrig tar jag som en komplimang ;)

och eftersom jag ligger här som en säl! förkyld och eländig så får jag nog passa på att lägga upp bilderna från orust och lite sånt jag inte hunnit med under dagarna :)


Oj! det va mycket skit som jag inte lagt upp här, inte bara orust som jag missat skriva om..

De bygger en ny skola vid vår bostad, när vi flytta hit var vi så glada för att det var ett dagis här innan, men en månad efter vi flyttat in så rev dem dagiset :( jätte tråkigt men vad vi fått höra så bygger dem en skola här istället från 1-6e klass om jag inte minns fel.. älskar skylten NO PROBLEMS :D

Min vanliga plats att promenera är här, jag älskar verkligen o gå här, det är så mysigt trokigt bara att de inte har några lampor uppsatta här så man kan gå på kvällen :/

Niclas o jag var o hälsa på mormor och morfar! i slutet av juli :)

Hon bakar alltid massa gott när man kommer och hälsar på! när man väl hälsar på henne så märker man hur mycket man saknar att ha en mormor som står nära en. men jag är glad ändå för vissa har inte ens det, och när vi ses, då tycker jag i alla fall om att imbilla mig att vi umgås ofta och bara suga in stunden!
Min morfar är inte min riktiga morfar, brorsan kallar honom tony och det gör de andra i min familj med.. men för mig är familj sjuuuukt viktigt och trots att han inte är min riktiga morfar så har jag ingen annan, jag har aldrig pratat med min riktiga morfar och hur speciell tony än är som person så är han mycket mycket mer min morfar än han som igentligen ska vara det. haha livet är bra krångligt ibland xD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?