Nu e det igång igen :D

HEEEJ!
Hoppas ni haft en bra dag. det har jag haft..
Idag började jobbet igen, äntligen! Teres o jag träffades på stationen innan jobbet, när vi väl kom fram till Canon plinga vi faktiskt på istället för o ta nyckeln bara för att ;)
Johan blev skiiiiit glad och vi med, det blev kramar till höger o vänster o många höga skratt... lite utbildning han vi med men de mästa kändes som en hel röra, de mästa hade jag hört innan och kunde egentligen till den mån jag behövde, men han som höll utbildningen denna gången gjorde allt så jäval krångligt. Han drog paraleller och exempel med bilar o kakor, middagar o ja gud vet allt vad han pyssla med.. Johan o de andra kolegorna blev väldigt överaskade över mina glasögon jag hade på mig för första gången på jobbet, johan tyckte det var väldigt fint och snubbla på tungan några gånger som han alltid gör när han ska dra nån komplimang som ingen fattar, de andra gubbarna ELTADE detta med mina glasögon i säkert en kvart! inte jätte uppskattat, tydligen var det sveriges största mysterium varför jag inte hade glasögon innan och nu helt plötsligt har det xD

hur som helst blev det inte mycket jobb för mig, teres o johan utan vi satt o snacka mer om hur sommaren vart, vi satt till o med över tiden o tjöta, tillslut börja larmet pipa o vi fick springa ut :P



Nu e det dags för sängen, nästan tre timmar för sent än vanligt xD
Efter lite Criminal mineds och lite löjlig alfapet som jag fått dille på, JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÅKIG :P tänkte jag lägga mig.
Men jag fastnade vid en film och den var faktiskt bra, Det va la därför jag satt uppe antar jag. Jag tyckte dock den sluta lite dåligt. Men så var det me det... men nu ska jag borsta tänderna o lägga mig vid min patric.

Natti natti <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?