Mata mig med kuckelimuckmedicin!

Som Karlsson på taket sa till lillebror när han hade feber. såååå söta.
Men va elak den där karlsson var igentligen, jäkligt envis och han tänkte bara på sig själv.
Han var en av mina favoriter när jag var som yngst och kolla på Astrid Lindgrens sagor.
Sen när man blev lite äldre blev man bara irriterad. Jag kan inte med och titta på programmet längre nästa. Karlsson är så dum.. Kanske är det för att jag inte förstår mig på själva karaktären....Eller?



Har vart o köpt tavlor till köket. Det blev tre tavlor på olika kryddor. Det ser riktigt tråkigt ut här, men detta tillför en hel del mys i köket som annars känns så kallt och tråkigt, nu. ska vi bara sätta upp vår HOME skylt i hallen och sen har vi bara sovrummet o vardagsrummet kvar att hitta några mysiga tavlor till. + Att i sovrummet vill jag ha en ny byrå där tjockTV,n står och på den vill både patric o jag ha en liten platteve. och eftersom vi inte kan sätta upp några tavlor på den där skitväggen så får vi la ställa två tavlor vid sidan av om byrån är tillräckligt stor :)
SEN är vi nog klara med det mesta så.. sen har vi ju småsaker som vi vill göra, men det är inget vi stör oss på varje dag så..

I söndags tog Patric, Tannt Teres, Morgan, Anton och jag Mattias bil för en roadtrip över dagen :P GALLEEEET! allt hände, folk hoppa av, vädret svek oss, bilen rassla MATTIAS HADE EN NALLE på nyckelknippan ;)
Morgan och teres bråkade om vilken väg vi skulle köra och tack och lov gick det trots alla omständigheter, Det var rikgit kul även om ingen av oss va överdrivet sugna när vi väl åkte.. Så klart har man alltid kul när man träffar Teres o Morgan :P

Tror de kallade hysset de gjorde i bilen för Poppa!?!? för att beskriva händelsen lite lätt, så såg det ut som två flycktingar från ett gruppboende sittandes i en bil med för mycket kaffe i kroppen.. VACKEEERT! :P

På hemvägen slogs de som två kärringar och folk på parkeringen flydde när de såg 2 hysteriska 34 åringar i framsätena på vår bil ^^... Man vet aldirg vad som kan hända :P

Vem som vann vetifan, här ser det dock ut som morgan fått en fet knytnäve i feja..

Teres är nöjd efter att ha sett morgan bryta ihop av garv efter att ha sett alla runt om oss fly från oss på parkeringen.

Att vi hade tur med vädret var väl en överdrift, men solen titta fram i slutet av resan trots allt :P

Efter resan och på väg hem till lägenheten såg patric och jag nått riktigt konstigt.. Ingen aning vad det var för nått, Patric sa att det var en man, men jag har iiiingen aning, det jag tyckte var riktigt läskigt och se var 20cm klackarna. Jag fick ingen bra bild men fy faaan asså

Fick ingen bra bild här heller, men ni kan ju se i alla fall hur höga skorna var, det va inga stövlar utan det VAR fan 20cm klack o platå och hela kittet, h*n såg ut som en riktig hora, Läbbigt hur h*n gick, helt hjulbent.
Visade sig att denna bodde ganska nära oss, så det måste vart en man som vi ser ganska ofta men som klär ut sig när han vill ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?