Harry potter 7 och fuji direkt

Försst o främst så håller jag med dig mamma, att det blev skit bra med byrån och så hiiiimmllaaa skönt för nu har vi 2 äxtralådor i sovrummet att lägga annat i :D :D
och allt e tack vare dig, för utan att du kom på iden om en byrå där och utan din bil så hade vi förmodligen inte köpt nått och rummet hade vart lika tråkigt som vanligt, och det gäller allt som vi gjorde på göksäter med ;) du e bäst! än en gång <3 <3 <3 älskar dig

..........................................................

Nu så, Igår var patric o jag på bio.. vi kika på den sista harry potter filmen.. Den var ricktigt riktigt bra. ska jag vara ärlig hade jag lätt kunnat se den en gång till på bio. Det va ett väldigt bra slut och jag tyckte den var värt allt o lite till, trots att filmer brukar vara en besvikelse när man har haft höga förväntningar så var denna bara bättre än jag trott! ni som inte sett den ska se den. verkligen.


............................................................................

Sen på kvällen när vi kom hem satte jag mig vid datan för att klicka iväg lite bilder på framkallning
Fuji direkt är en riktigt bra sida som både är smidig och enkel.. första gången du skickar iväg bilder så får du 100 bilder framkallade gratis.. du behöver bara betala 29 kr i frakt om jag inte minns fel. kanon! så nu sitter jag här o längtar. det ska ta mellan 2-5 arbetsdagar tills jag får mina bilder :) kanoooon!
att jag fått tummen ut på de planet är ju bara jätte gött, då kan jag äntligen köpa lite fina ramar och veta att jag kan fylla dem med nått ;)
Det som jag tycker är så härligt med Fuji direkt är att dem levererar allt direkt hem till brevlådan om beställningen inte är allt för stor, sen att du betalar med faktura och inte med kort :)
+ att du enkelt kan ta bilder som du har på datan och du slipper allt krångel med att lägga in alla bilderna på skiva, usb och allt för att sedan gå till en framkallningstudio nån stans i stan. smidigt smidigt. :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?