HAHAHA!

Jag e inte riktigt kloook!
skrev i almenackan att arbetsintervjun som va idag, skulle va igår, så jag blev heeeelt förvirrad. sen hade jag skrivit att jag skulle tvätta idag men det var igentligen igår o nu finns det ingen tid förens fredag! MUTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Detta är sjuuukt pinsamt att erkänna men jag o patric har knappt några rena kläder kvar eller underkläder för den delen. ännu värre xD så hur fan löser man detta...? jag kommer få tvätta vissa saker i badkaret. men underkläder är inte riktigt nått jag känner blir riktigt rent i badkaret.. Får sno 30 min från någon annans tvättid kanske ;)??

Så nu har jag sorterat all tvätt i onödan.. eller inte i onödan men de ligger här nu o jag vet inte vart jag ska ta vägen med det!! Mamma o jag kanske ska ta hem en vit byrå hit i helgen! den behövs verkligen. Vi har verkligen iiingen plats. o eftersom vi inte äger denna lägenheten så vill jag inte köpa en massa nya saker. När vi väl köper en lägenhet så kanske de nya sakerna man köpt inte alls passar och så vill jag INTE ha det.. så jag safar lite till. funderar på o måla 2 tavler till tvrummet. har inte hittat några som jag velat ha + att jag vill inte ha nått som alla andra har. mycket roligare o ha nått eget..!

Så var det tänkt. har vart o handlat idag med. ska försöka hinna duscha lite fort innan jag slänger maten i mickron. det blir enkelt idag. en färdig pastasås från findus eller vare va... har inte alls vart sugen på o laga mat den senaste veckan... det är bara för jag börjat jobba o mina rutiner o tider inte alls kan hållas nu när jag jobbar som jag gör. så nu får man hitta ett nytt sätt. sen ska jag försöka börja på ett vanligt jobb.. eller vad man nu vill kalla det.. Så då blir det ytterligare en förändring o nya rutiner som man får bygga upp..

Jag har två saker med mig själv som jag INTE alls tycker om. som jag inte vet vad jag ska göra för att ta bort det..

Jag klarar inte av stress. Hur mycket jag än vill klara stress så går det inte.. Eller ja, är det stress på de sättet att jag e strässad för att jag måste göra nya saker och inte riktigt hänger med är det skit jobbigt... men är det stress med nått man är van vid, där man har en rutin då är det inga problem. så hur tar man bort den där första stressen?

Sen klarar jag inte av förändrignar. jag mår rent av dåligt. allt rubbas o jag blir helt knasig! vet knappt om huvudet sitter upp eller ner och det är svårt att få ihop det så som man fick innan när man hade vant sig med hur man hade det innan. eller förendringar över huvud taget gillar jag inte...! Det vill jag med försöka ändra på. hur gör man det liksom?

Aja nu ska jag ladda ner ett Gossip girl avsnitt, duscha o sen ta en bit o käka ^^

BYEE! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?