mor 50 bror 18 och jag e inte sjuk :D

Ja då. jag mår bra idag :) nu har jag mer ont i halsen för allt pollen som är här.. som vanligt så här års!
idag är det mycket som står på shemat känner jag. Jag ska försöka komma iväg på en liten fika med Adam som ska åka till USA på tisdag :O känns helt sjukt. det va som min chef sa en gång. "jahapp! och när jag var 20 då var det poppulärt att gå lumpen.. Och nu ska man tydligen vara Au pair!?" japp så är det nog :)

efter det ska jag o patric till Agi och Uppa på lite grillfest :) grilla lite gott o umgås är vad som kommer hända :)

efterdet ska vi dra till Lars som fyller 30 år idag. ja. det är la det som händer mästadels av dagen. sen kommer det säkert hända nått annat med. men det märkver vi då. mamma ska ha tjejpåskmiddag med berit och eventuellt med Monica. fast monica har lunginflamation så det får vi se med den saken. mamma har nog fått en liten nysmak för det där med tjejkvällar och liknande sen hon fyllde 50 som jag helt glömt av att skriva om ^^

Vad hände på mammas födelsedag?! :O

Jag och patric lyste med våran frånvaro när mamma fyllde år. eftersom vi var tvugna o jobba. Men Håkan och Anton hade vart riktigt hurtiga och väckt henne på morgonen med champanjfrukost och ett brev med hela familjens present till henne. - En heldag med delfiner på kålmårdens djurpark! (Y) mammas favoritdjur är och har alltid varit delfiner :) klart hon ska få klappa lite på en delfin när hon fyller 50 :D hon blev jätte glad. senare på dagen skulle min moster ta ut mamma på en middag. mer fick inte mamma veta  ;) det visade sig att det bara var en stor tjejmiddag med en del av mammas goda vänner på cocothai inne i u-hamn! Då fick hon även veta av min moster och mormor. att de ska ta med henne på spa och där ska det med bara vara en massa brudar så du kan la tänka dig hur kul de kommer ha ;).. det var väl hela hennes födelsedag

Antons födesledag so far ?! :O

Han fylde ju 18 igår den lille tallen ^^
så han fick la lite sider o lite champanjfrukost eller liknande. han fick 500:- av mig o patric och en krogrunda i gbg :) av mamma fick han pengar till o köpa ett par converse + ett gymkort. av farsan fick han - En bil....! haha ne! han hade lurat nästan alla sina kompisar på face att han hade fått en bil av pappa i födelsedagspresent då han hade tagit ett kort vid deras nya bil :P Ne men det han fick av pappa var inte långt ifrån kanske man ska säga. Inskrivningen till körskolan, teorilektioner, körlektioner + böcker! :D sen hade han fått ett par lee wise jeans om jag inte mins fel. och en tröja :) så han hade en bra födesledag även om han inte fick den nya experia som han tjatat om.. om ni frågar mig så fick han myckt bättre grejer än en sketen telefon ^^ men det e la bara jag.



blä nu blev det ett jätte långt inlägg. men det skiter jag i. det är inte för någon annan än mig. Dock har jag märkt att brorsan läser skiten som en slav ^^ morsan har la tydligen börjat o patric blir sur när jag inte skrivit på länge :O sen vet jag att det e en del andra jubelidioter som tycker denna bloggen går o läsa. men det e ju bara kul :D så fortsätt med det så klart. kram kram <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?