Teodor

Inatt drömde jag om min lille katt teo. som faktiskt inte är så liten längre. han fyller 14 i höst om jag inte minns fel. annars fyller la han 15 haha! men han är lika fin som vanligt. lite slappare hud än innan bara..
det är de enda som har förändrats visuellt på honom med åren, och att han är lite stel.

i min dröm i natt var han läskig. hans vänstra bakben var liksa stort som min arm o hans tass va som min hand. den stack fram mellan benen på honom och gjorde att det tog längre tid för honom att gå?!! vrf jag drömde detta vet jag inte. men det var ganska obehagligt. för han svarade inte på tilltal heller. han kände opålitlig och obehaglig att vara runt och det är inte alls sån han är. han är underbar o fin, söööt och alltid snäll o gossig mot ALLA. så jag vet inte vrf jag drömde det. men jag vet ju hur han är i verkligheten så det e la lugnt! :D

Nu ska jag fixa mig till jobbet :D BYE BYE!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?