Som ett brev på posten...

....Fick jag givetvis den lilla ytte pytte bakterien som hergade i patrics kropp!! Jag har kampat här i soffan sen i tisdags då jag vaknade heeeeelt förstörd! idag sov jag till kl halv 3 i hopp om att bli bättre. när jag inte var det så blev jag skit sur! det har varit en ganska värdelös vecka måste jag säga. att vara sjuk när det är de bästa vädret på jag vet inte hur länge är verkligen inte en höjdare. folk går fan i kortbraller :O :O!!!!!???? och här ligger jag, halft död och är så trött på reklam o allt vad tv heter! jag hatar pågens fiberrutor nått så fruktansvärt nu då jag typ käkat en hel limpa sen i tisdags. ja, tro fan inte jag e dum i huvudet. jag har ju knappt kunnat äta nått annat än det o piggelin. Jag vill ut i solen. jag vill hitta på saker o kunna njuta av de fina vädret. bli lite solbränd. vad som hälst!!!
men e man dösjuk så e man ^^ det vill till o hålla sig på mattan om man vill bli frisk fort. min goding till chef fyller år i dag med. hoppas verkligen han har en bra dag med familjen. han förtjänar det! :D vi tänkte fira honom på tisdag när vi börjar jobbet igen. även fast han inte vill ;)
veckan har som sagt varit piss. och jag har inte sett fram emot o dra till timmele över huvudtaget eftersom jag missar allt kul när jag är sjuk. fast så ringde jag Garnis. o hon ska dra till timmele idag! :D så vi har bestämt o ses nån gång i helgen oavsett! vilket känns väldigt roligt :D :D!!!! så nu känns det lite bättre och så hoppas jag på att jag e frisk på lördag så jag kan komma på grillkväll hos Agi <3

hejsan svejsan...

Kommentarer
Postat av: Malin jensa

Du är min pudding och jag älskar dig!!! skitsnygg bild :) Jag är glad att du mår bättre :)

2011-04-26 / 03:17:24     URL: http://glitterdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?