Sicken dag !?

Okej! jag kommer skriva ner allt detta för min egen skull. så jag kan gå tillbaka senare i livet och titta på detta inlägget. skratta och säga. "hahaha! sicka problem jag hade då! *Not*"

Kan väl kort och gott börja med att säga att jag hade en rent ut sagt bara dålig dag.

Det började med att natten till torsdagen inleddes på sämsta sätt då Patric snarka oavbrutet och mycket högt att jag tillslut - efter nästan ha blivit galen - fick gå ut och lägga mig i soffan och försöka sova -.-
Natten fortsatte med ytterst konstiga drömmar som gjorde mig så sjukt stressad att jag va trött när jag väl vaknade. jag orkar inte riktigt gå in på allt vad jag drömde men om jag säger så här. -> drömde att England "vilket jag tillhörde" låg i krig med Kina och jag va så strässad att när jag väl vakna på natten för o gå på toa stressade nått så fruktansvärt för att inte kineserna skulle komma och röva bort mig ^^

när patric dratt till jobbet la jag mig i sängen igen för att försöka sova lite skönare. PATRIC hade försovit sig så kl va runt 8 vilket tydligen grannarna tyckte var en bra tid att börja banka och dona i garaget.... som är precis under sovrummet!!!!!!!!!!! detta gjorde inte saker lättare. när jag väl gick upp var det massa som hände. NE! det bara regna...! och blåste...! så jag gick upp för att baka vilket jag var tvungen o göra. vissa av ingredienserna skulle annars bli gamla. jag skulle 1 baka bullar 2 baka bärmuffins. jag räknade ut hur lång tid allt skulle ta o det skulle va klart i god tid till att hinna med allt annat innan jobbet. perfekt tänkte jag.

så: av någon konstig anledning så var jag tydligen tvungen att skvätta nått så fruktansvärt när jag skulle baka att köket såg ut som ett bombnedslag!!!! och jag blev bara mer irriterad. sen kommer irritationsmåment nr 2! degen ville inte jäsa!!!!!!!!
jag satte då igång med o göra muffinsen. det blev perfekt! :D tills jag satte in dem i ugnen.. eller ja efter 10 min låg muffinsen ut över hela plåten!!! (Y) bra formar NOOOT!!!! inte nog med det så lyckades jag ju GIVETVIIIIS slå i mitt knä i ett skåp. där stod jag och jubla som en idiot och gorma,skrek och hyste knytnäven rätt ut i tomma intet. de som prominerade utanför huset och såg in måste trott jag va galen xD i alla fall. allt som allt tog det mycket längre tid med bakandet än jag trott och jag missa allt annat jag skulle göra. så jag fick stressa iväg till jobbet efter att ha slängt på mig anständiga kläder ^^ vad händer när jag ska gåt ut. MIN VÄSKA GÅR SÖNDER??!!! vrf, vrf, vrf!? helt utan anledning går den bara sönder!! då började jag undra. VA FAN HAR JAG GJORT för att förtjäna detta som händer mig idag?!

skit samma jag kom över skiten och insåg att jag va tvungen o springa till bussen. när jag kika på klockan såg jag att jag hade ganska bra marginal att hinna ändå :D så jag blev ganska glad. tills jag såg bussen åka förbi mig när jag nästan va framme vid vägen!!!!!!!! VA??? VA VA!!! den kommer för tidigt? detta händer inte!! stoppljusen blinkade gult i korsningen och jag kom på att de sagt på radion att det e trafikkaos i hela gbg....! -.-
efter att nästan dött av att försöka gå över vägarna -då inga bilar vill stanna- kommer jag fram till busshållplatsen. där står jag och väntar. en kvart. inga bussar kommer. förutom från fel håll så klart. där går det bussar hela tiden. de kommer direkt eftervarandra?! det händer ju bara inte liksom!!?

framme i stan! YES! :D jag hoppades på bättre tider men va ändå ganska irriterad på ALLT ^^ jag kutar till expressohouse för o köpa mig lite kaffe. viker in på den kaffebar som aldrig har mycket folk vid sig. givetvis hade dem en fet jävla kö just idag! jag ställer mig i kö o försöker tänka på annat. lätt!? en jälva HORUNGE *ursäkta uttrycket* går före mig i kön!!!? vaaarrfööööör? när jag väl fått mitt kaffe drar jag mig mot korvmojen frank´s för att få nått i magen så jag inte, typ dödar nästa person som försöker prata med mig ^^...
kön va inte lång. det stod bara två män framför mig som givetvis skulle ha en helspecial med allt på.. tar hundra år. tydligen.....! när jag väl fått beställt blev jag skiiit glad, fick min dricka o när hon skulle dra kortet säger hon.. tyvärr!
VAH? sa jag... ah tyvärr funkar inte kortet här idag. det är nått fel på våra maskiner, du får gå nån annan stans och äta.... no no No NOOO!! nu va det brottom till jobbet. så jag fick kuta till pressbyrån på drottningtorget -Den andra som va tvärs över gatan va överfull -.- - och jag börja undra vrf det va så mycket folk i gbg helt plötsligt? ^^
övergångstället va kaaaooos och jag orkar inte ens berätta allt vad som hände där. säger bara att en brud sprang rätt in i mig. resultat: kaffe över hela armen och rätt mycket mer förbannad..

ne som tur var köpte jag en stor kaffe o jag hade mer än helften kvar! :D inne på pressbyrån skulle jag äntligen få min korv. TRODDE JAG! neh tyvärr baara våra "tjockiskorvar som smakar som äld finns färdiga" ungefär... spelar ingen roll sa jag snällt.. jag måste ha mat. köpte en dricka för att släcka törsten. lite missnöjd men ändå lugn för att jag äntligen skulle få i mig mat. när jag skulle gå ut ur den LILLA LILLA pressbyråafären kör en liten kinestjej förbi mig med sina två yberstora rullväskor!!!! som var lika stora som hon själv och för stora för att komma fram i de trånga utrymmet med... tog ju irriterande lång tid att stå där och vänta. nu i efterhand känner jag att jag lika gärna kunnat hjälpa henne men inte då ^^
när jag går ut ur afären står en kvinna, eller nej en äcklig brud.. en mycket irriterande äcklig brud och plaserar varor i hyllan som de har där. hon tittar på mig, tittar på mitt kaffe från EH och säger tyket som FAAAN!: "URSEKTA MIG! du vet väl om att vi har stans GODASTE kaffe här?!" att jag inte ville slå in käften på henne! det va så jag kände. fasen! låt mig dricka vilket kaffe jag vill!! jag svara artit. jag vet. och så gick jag.

när jag står vid busshållplatsen till jobbet är det 2 min till bussen kommer. där står jag med en kaffelatte, en otymplig fettokorv och en dricka. hjälp! korven va inte allls stark... den va SVIN stark och jag fick ont i munnen :S
tur att jag köpte en dricka tänkte jag triumferande och ställde ifrån mig allt annat för att öppna den. :D
det gick inte -.- .... det gick verkligen ine alls!!! jag satte drickan mellan knäna o vred, båda händerna, med textil imellan, jag bet. den öppnades inte. huuuuur vanligt är det att det händer en fanta exotic? inte varje dag!!!! men just idag.. sen givet va de la tusen andra saker som inte funkade den dagen men som inte är värda att skriva ner här... men ni kan förstå att den dagen!!! OMG!!! minst sagt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?