Patric e sjuk med nagellack på tossera ^^

Jahapp! i natt så väckte min kära sambo mig. Han skakade nått så våldsamt, hackade tänder och var äckligt varm!!
det visade sig att han hade 40graders feber och där hade han legat ett tag o inte vågat väcka mig.
Som tur var så lyckades hans skakande väcka mig av nån anledning.
Vad händer? jo tempen in i munnen, alvedon o ipren fram, mycket vatten, en våt o kall trasa på pannan och även kalla våta trasor vid fotlederna o handlederna. vrf? jo, Patric har haft mycket feberkramper som barn. För högt upp i åldrarna för att det ska vara vanligt så man måste tydligen se till att det håller sig någorlunda nere. 2½ timma tog det innan febern la sig! då va man trött.
sen var det för mig att knalla upp en timma efter det o dra till läkaren för lite sprutor. gissa om jag va trött. fy känndes som jag inte sovit på en hel vecka. det blev ju inte bättre av att man va tvungen o dra o ta sprutor.
jag blev TRÖÖÖÖT och jag orkar inte ens gå in på allt som denna dagen tillförde med jobb och liknande. jag har bara kännt mig allmänt dum i huvudet idag och har inte dugit till mycket.

Nu är det snart en timma kvar tills jag ska kolla tempen på patric o pilla i han lite vatten o skit. Men det gör jag häldre än o se honom som en överhettad dyrasellkanin som hakat upp sig.
hoppas bara inte jag ska åka på det ^^!

ja ja. hur som helst så är han väldigt trött o orka inte säga nej till saker lika mycket som vanligt. därför tog jag tillfället i akt o målade hans tånaglar med mina nya nagellack ;)
HAHAHAH!!!!

 
Fötter är inte det sexigaste som finns. NEPP! men jag kunde inte hålla mig för han ville verkligen att jag INTE skulle lägga ut den. men så goa som vi e mot varandra så gjorde jag det i alla fall ;)

just det vi har bytt visningsbilder på face nu äntligen. det va ju inte igår direkt ^^ dock har patric tagit över min gamla bild på oss o jag har dratt in en på mig i väntan på att jag ska hitta en ny på mig o hjärtat som e värd den platsen.

ska sova. natti natti <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?