Påsken! + uppas fyllespruta

Jag har inget o göra i dag så jag sitter här o slänger in en massa inlägg i väntan på att få börja jobba.

I påsk spenderade jag och patric vår tid i Timmele :) Anton fyllde år och Lars fyllde år så det blev 2 kalas o goda tårtor. Men vi umgicks mycket med vännerna med! :D
Vi träffade Adam som e i USA nu. Sen åkte vi hem till Agi och Uppa på lite grill o mycket mycket sooool! det var aldeles underbart och jag som varit sjuk behövde lite sol. sen drog patric o jag till kalaset hos Lars. vi körde Anton till en kompis som skulle åka tillsammans med honom till Elmia på bilmässa. Efter det drog vi tillbaka till våra vänner på en annan fest i stan. Festen va sjuuuuukt dryg men vännerna var lika underbara som vanligt. Uppa va full som en spruta. vilket va jävligt kul då han hade en spruta som han hade använt för att Injicera sina frukter med sprit. han hade de roligaste kommentarerna till allt ^^ Robbin hade faktiskt lyckats spara en del på facebook.
jag har tre jävligt roliga här nedan som jag snodde från Robbin och Micke^^

1. Lyfter ni så skjuter jag
2. Jag lovar jag skjuter 400 meter!
3. Jag har två bollar om ni ska spela bränboll

Japp det är uppa det (Y)

jag o brudarna tog tag i situationen. slängde oss i bilen o drog hem till terre. där kom vi alla på att vi tyckte festen vi var på va svin dryg. Efter lite tjejsnack om killar och andra fester vi varit på under de senaste veckorna så drog vi tillbaka igen. då kom micke o Robbin som ville ha skjuts hem. Efter det drog vi faktiskt hem också. MEN! vi hämta Garnis på vägen så hon var hos oss den kvällen o sov. Dagen efter drog vi till gbg för lite ärenden. vi drog hem till mig o snygga till oss lite. slängde fram sommarkläderna o njöt av solen!!
Så den helgen har varit grym!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?