MEEEEN va dryyygt!!

Yes! det är precis så jag känner ^^ kl är 1 och jag ska inte va på jobbet förens om runt 4 timmar.
Vad händer nu liksom?! :O vad ska jag hitta på hahaha!

Det finns ungefär bara en grej jag kan göra nu och det är att städa lägenheten, diska o sortera tvätt + fixa tvättid.
Är jag fortfarande för omogen för att ha en lägenhet? med tanke på att jag hittar på alla möjliga ursäkter istället för att göra det vesentliga "tråkiga/jobbiga" eller kommer man alltid känna så här? :O

JAG HOPPAS INTE DET!!! nån gång måste man la tröttna på att det blir stökigt så fort o att det blir så mycket disk? då borde man börja se till lite mer att det är fint hela tiden ^^ så man slipper städa så mycket.

______________________________________________________________________________________

I går va Niclas, Catrin o Hugo här. vi käkade kyckling/bakon sallad o gjorde lite planer inför månaden. så vi vet i vilken årdning vi ska ta itu med allt vi syslar med på vardagarna ^^

______________________________________________________________________________________

Och jag har gått loss med hammaren denna gången och inte slagborren. som att jag trodde det skulle gå mycket bättre -.-!!! jag hatar betong och det borde inte finnas! HATA!!!!!!

nu ska jag gå o göra nytta. eller bara ligga framför tvn ett tag till.. kanske kolla på bänkdiskmaskiner så man slipper stå o diska varje jävla dag!!! det hade varit det mäst underbaraste jag någonsin kommer införskaffa till denna lägenheten om jag kan få tag i en bra diskmaskin!!!!! åhh jag vill ha en :D <3

aja hej då ^^

Kommentarer
Postat av: Pierre Sjöberg

Men Elin, du har ju en bra diskmaskin av märket Patric. Det gäller bara att komma på hur du ska få igång den!

2011-04-26 / 16:56:48
Postat av: Elin

HAHAH!! ja precis Pierre :D!! kanske får mata han med godis så kanske han funkar! :D

2011-04-27 / 23:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?