Lite skit.. just nu i alla fall.

Idag regnade det. Riktigt mycket! :O
Det var nog en av de sex dagarna som de verkligen har regnat ordentligt här i göteborg sen jag flytta hit..

Det var ett tag sen jag flyttade och frågan är nästan igentligen. När flyttade jag igentligen?! hahaha!! ingen vet inte ens jag själv. allt har gått så fort men nu börjar det falla på plats bit för bit.... lite då och då.. för hoppningsvis :)
jag börjar kunna slappna av riktigt bra här hemma nu :D att gå på gatorna här känns hemma även om jag är van vid mer grus och gräs ;) och KOSSOR/koskit istället för hundar o hundbajs hahah ^^, Hugoplutten har blivit så stor nu och han är sötare än någonsin han kommer bli en riktig tjejmagnet när han blir stor ;)

Fick reda på att ytterligare ett kompispar är med barn nu :D eller jah, de är väl för tillfället mer kompis med patric än mig kan man säga ^^ men ändå så underbart kul och jag är så glad för deras skull! (Y)

För övrigt måste jag säga att jag alltid har den vackra solnedgången för min syn på kvällarna när jag jobbar och jag kan säga att en vacker solnedgång, när grabbarna spelar på ullevie och att få prata med underbara människor det är fan nått av de bästa jobb jag haft ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?