Hemma är där hjärtat är <3

Då var det dags för ett litet besök i Timmele igen...
kära kära timmele <3

Är så glad att jag flytta så jag kunnde få den distansen till hur mitt liv såg ut förr. Hur lyckligt lottad jag är som haft den uppväxten jag haft, de vänner jag haft, folk jag träffat, så jag blivit uppfostrad. Jag är så innerligt tacksam. jag skulle ALDRIG velat ha en anorlunda uppväxt.
Jag kan väl inte påstå att allt varit så kul alltid, och under tiden man växte upp fick lära sig sina läxor om livets jargång så önskade man att man bodde nån annan stans, hade andra föräldrar eller att saker aldrig hade hänt. Men personlig utväckling är inte kul. åt minstånde inte när man går igenom den. Men efteråt är det väldigt tacksamt och roligt att se tillbaka på hur man blivit formad till den man är idag.

Jag var inte glad för att min mamma och pappa gick isär för flera flera år sedan. Men nu är jag så innerligt tacksam för det. att jag har 4 underbara föräldrar istället för två. så bra som det är nu.. det kan inte bli bättre. Jag har en underbar pojkvän som älskar mig mer än jag själv gör. underbara föräldrar Pappa Thomas & Maggan, Mamma Mia & Håkan och en lillebror som är precis som en lillebror ska vara och lite mer <3 vänner som jag skulle gå genom äld för och ett liv som just nu är underbart!
Jag kommer möta motgångar och ibladn kanske min lillebror inte är så som jag vill, mina föräldrar kanske inte tycker som jag. eller att annat krånglar i livet. Men jag är ändå tacksam för det jag har och det som hänt i mitt liv. För utan det hade jag aldrig varit här jag är i dag.

Sitter hemma hos pappa nu och patric kommer snart <3
Här ska vi spendera vår helg och bara mysa.. Det är som uppladdning för både mig och patric. vi bara är! det är helt otroligt vad vi slappnar av när vi väl kommer hit.

Trodde aldrig patric skulle gillar Ulricehamn så mycket som han gör nu. Han har yttrat orde jag aldrig trodde jag skulle höra ^^ "Det får nog bli så att vi flyttar till lilla Ulricehamn när vi skaffar barn tror jag!" Trevligt trevligt. Bli inte oroliga nu. Nej vi har inte planerat på o skaffa några barn än. vi får vänta några år till. vi har mycket vi vill hinna göra innan vi ska ta tag i sånt där :) men någon gång så ;)


Pappa Håller på med sin eviga renovering ;) sätter upp lister vid dörren ^^

Och maggan sitter och läser tidningen. Hon har blivit förkyld :/ Men nu sitter hon och spelar på king.com ;)

Vädret är med oss just nu. Trots att det blåser som aldrig förr ^^

Vi har alla väder i timmele på samma gång. visste ni det? innan regnade det samtidigt som solen sken och det va blåsigt. sen blev det mulet och börja hagla xD..

bye
Kommentarer
Postat av: Malin

Nu var det längesen jag klickade mig in här! Sjukt fin blogg du har skaffat! :) Härligt att ni gillar ulricehamn så mycket :)

2011-04-10 / 06:51:44     URL: http://glitterdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?