Godisfrossa

TJAA!!!

nästa månad, då är det kört..!
Då är det slut på godis, slut på läsk, kakor och annat snask.
så är det bara.. Nästa månad ska patric o jag börja träna och jag börjar känna nu att jag ska käka så jävla mö skit jag bara  kan nu så jag verkligen blir riktigt trött på det och vill bli sund och allt det där... dock så vill jag det redan :) det ska bli gött och det känns inte alls jobbigt för jag har gjort det så många gånger redan :)

Men jag älskar godis och sån skit så nu  ska jag fan proppa i mig det ska jag lova er.. jag kommer la säkert gå upp 15 kg på köpet men det tränar jag bort ;)

nu ska jag försöka sova, ska upp tidigt i mon och dra till läkaren :/ fy! men men, det blir la väl ändå... puss o kram skumbanan

just det. Patric du kommer säkert läsa detta och jag tycker faktiskt du är finare nu när du gått upp lite och inte passar i några av dina gamla jeans, du e så underbar o go. så sluta säg att du e fet för det e du inte ;) du e biff HAHAH!!!
jag älskar dig, pussss <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?