Efterlysning!!



Man blir alltid lika ledsen när man ser lappar på folk som är försvunnena sitta uppe över hela staden. även om man inte känner den personen eller den personens nära och kära. det är ändå obehagligt och man kan inte låta bli och tänka på vad som hände den kvällen.. ska man bli orolig för sig själv? eller ska man leva vidare som vanligt?.
 Man önskar av hela sitt hjärta att han har klarat sig och kommer hem när som helst. Men vi har inte hört något än och det var ett tag sen han försvan nu :(
Jag fick reda på vad som hade hänt på fredagen, när min lillebror och hans kompis var hos oss och pappa ringde.. han var helt hysterisk och fråga vart dem var/gjorde och sa att de fick INTE gå sjävla i stan. pappa va ledsen och berättade att detta var hans arbetskolega som hade försvunnit. Att höra pappa helt förfärad av det som hänt. kan jag inte ens föreställa mig i min vildaste fantasi av hur de nära och kära  känner sig! av det som hänt :(

Snälla! är det någon som sett honom eller har något att tillägga som inte har framkommit än. Ring polisen nr 11414

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?