Catfight 80+

JAG VEEEEEEEET! det är precis som ni tror. eller ja. kanske lite mildare hahah! jag kunde bara inte hålla mig. Från att berätta detta för er och dela med mig av en liten smygbild på dramat som skedde tvärs över gatan!



Det finns inte mycket att se just på denna bilden. men JÄÄÄÄVLAR va de bråkade haha!
Tanten i vitt vs tant med lila väska xD!

Lila: -Oklart- Det är ju mobbing
Vitt: Mobbing!? vad är det du pratar om det är ingen mobbing
Lila: johoo! det känns så de är så otrevliga och hälsar inte när jag hälsar.
Vitt: Men nu får du väl ta och ge dig!!! Så som du håller på begriper du väl själv att INGEN vill ha med dig o göra
Lila: Vad då håller på? :( *Spelar dum OCH tycker synd om sig själv!*
Vitt: Spela inte dum här nu. Du vet själv vad du håller på med och så kan man inte bete sig. Fattar du väl!!!!!
Lila: jag har inte gjort nått för att förtjäna detta!?
Vitt: Knappast! hur många gånger har inte du slängt in hatlappar till de stackars paret här ¨på nedervåningen?
Lila: HAR JAG????
Vitt: Och dem som bor över dig har fått hur många brev som helst för att de står på sin balkong o röker när du sitter ute på din?!!!!! fassoner. om du tycker det luktar illa när de röker, så är det bara att gå in ett litet slag. du dör inte av det.
Lila: Men...
Vitt: inga men!! det är så det är och du kan inte hålla på så om du vill hålla god ton med grannanra här. det funkar inte så. *Mumlar* Surkärring!!!
Lila: är jag inte alls det!!??? *PUTAR MED UNDERLÄPPEEEEEN!!!! xD*
Vitt: Joho det är du och det vet du själv om. Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad.
Lila: det gör jag.
Vitt: då får du leva med det. ingen gillar dig...! du ska va glad att Kärstin var hemma och inte Råland den gången du skicka in en sån otrevlig lapp i deras lägenhet.
Lila: vad då?
Vitt: För hade Råland varit hemma hade han sparkat in dörren på dig och då hade du fått se på obehag det ska jag tala om!
Lila: men...
Vitt: NEJ sa jag! inga men! det funkar inte du får sluta upp med dina dumheter. ingen uppskattar det du gör mot oss alla. se så! gå nu innan jag får spader här i landet.!


HAHAHAHA att jag inte dog. det är ju så himla lyhört här vi bor att man hörde det hur tydligt som helst ^^

Men nu ska jag tvätta klart, dammsuga (om det går. förbannelse över våra dammsugare. detta är andra dammsugaren vi haft på minder än ett halvår som gått sönder!? ) städa och sen puttsa fönsterna ^^.

och höja musiken på max!!! ska va lite "Lazy, Lazy" tillsammans med min vän Bruno MARS här nu innan jag kutar ner o tittar till tvätten :)
Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAHHAHAH, gud vad värt! lägg upp på tjuvlyssnat eller något! tanter är la bara alltför underbara!

2011-04-29 / 17:07:26     URL: http://nattstad.se/lovisa.posse

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?