Att jag inte dog!!!!!

Ja precis! att jag inte dog av hjärtinfarkt när jag fick veta min köplasering i samtalet till skatteverket är ju ett mirakel!!!!!

Jag kanske ska börja med att förklara varför i hela friden jag skulle ringa till dem? Det är deklarationstider och jag har inte fått mina papper än. Så jag skulle kolla om de missat mig eller om jag bara inte behövde deklarera i år.

Jag kollar mitt saldo på mobiltelefonen för vi har inte skaffat någon hemtelefon än. vi e så jävla snåla ^^
15kr det BORDE vara tillräckligt. efter jag slått NRet som var allt för svårt att hitta på deras hemsida följer samtalet i 6 steg

1. En dataröst välkomnar mig o ber mig slå in vilket typ av ärende jag söker.
2. Ytterligare en gång vill hon att jag slår in lite mer i detalj av vad jag söker. inget av hennes alternativ var rätt.
3. nästa steg bestod av ytterligare frågor.
4. Säger datarösten till mig att jag inte ska deklarera om jag något bla bla bla och nått annat med företagsdeklarationer bla bla bla !!??!?
5. "Du har plaserats i kö. och har plats 353..." WHAAAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????
6. "Du har nu plats 248 och det beräkna------" Där tog mina pengar slut

-.-!!!!????

De har inte tänkt på att kanske skaffa lite mer arbetsstyrka så att köbildningen kanske ligger mer under 100 istället för snäppet över 350!?!?

Jag blev sjukt förbannad.. Så mamma fick ringa åt mig istället som faktiskt har en hemtelefon. fail!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?