snart åker våran egna glammbrud till det stora landet

Till den enda Malin som någonsin kommer existera i mitt liv!

Malin!!! min älskade, älskade Malin. Jag vet inte vad jag ska skriva. Det är så mycket som snurrar i huvudet. Jag läste precis vad du hade skrivit i din blogg. och trodde aldrig att någon skulle tycka så bra om mig, mer än min mamma som hade älskat mig även om jag såg ut som Quasimodo och va hjärnskadad. Men det gör du och du ska veta att så mycket fint som du har haft och säga om oss tokstållar till vänner. har vi 10 gånger mer att säga till dig!! du är bäst! och en av de bästa människorna jag någonsin kommer träffa i mitt liv. Alltid så glad och positiv! jag älskar det! du får alltid allt att låta så glammigt och bra. till o med när du viftar med dina fingrar som en fågel;-) det är som guldkorn flimrar från fingrarna ibland när du talar med dem ;-) och jag tycker det är fruktansvärt att du ska va borta så länge. MEN så underbart för din skull! jag ska leva genom dig! som jag sagt så många andra gånger när du levt ditt heftiga singelliv under hela gymnasiet och jag inte gjort det! du är så underbar att jag inte vet hur jag ska palla ett år utan att se dig på riktigt! jag är avundsjuk på dig för att du ska åka. och det är en bra sak för jag SKA komma och hälsa på dig! det går inte! och jag lovar mina andra vänner som är så underbara. Gillar er med. Men det är alltid så att: är det en förfest och det fattas en person som tex sist när Terre inte kunde komma - Det kändes. Tänk då när Malin inte ska va med på ett helt år hahahah sjukt! MEN som jag sa pinglan Malin så kommer jag med den största äran att knäppa på skype och ha med dig på varje förfest vi har som du sitter hemma på! fy faaan va kul vi ska ha!!!! :D och jag ska följa din lilla blogg som de galena fan jag är av dig och ditt sockersöta leende!

blääää det är så mycket jag vill säga och jag hade gärna vart med på flygplatsen när du drar i mon. men vänta bara! jag är med dig hela vägen till usa- i hjärtat. tänk på mig <3 och tänk på allt bra. Börja inte gråta hjärtat. Det klarar jag inte av att höra eller se!
och igår när vi sa hejdå! det va inte så farligt. kändes nästan som när vi säger hejdå som vanligt och ska ses nån dag efter ;-) kanske känns det så för att det nästan är så det kommer vara. jag har en hemlis till dig hihihih! och det är att vi faktiskt ska åka på arbetsresa till NY någon gång nästa år och då ska vi fanemig planera bruden oj oj ojjjj!
du är underbar malin och det vet du!
JAG ÄLSKAR DIG MALIN <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?