vuxenlivet kan bli för mycket ibland?

Jag borde få 100 vuxenpoäng med tanke på vad jag har gjort idag xD!!

1. Var på arbetsintervju för nummerupplysningen. givetvis tackade jag ja!!!!! återstår och se om det va rätt beslut. dock var det svårt att inte tacka ja med tanke på att han frågade om jag ville ha jobbet eller inte. jag sa ja för att jag inte visste om synoptik ville ha mig...  nu fick jag ändra tiden med synoptik så vi får se när det blir. jag ringde till min chef och släppte bomben om att jag ville säga upp mig. han ville inte riktigt fatta så han bad mig komma in till kontoret i mon. igentligen hade jag bara velat gå in och skriva ut mig och gå! men det ska tydligen bli världens största grej detta.. orka!!!! efter att jag ringt så kilade jag in till stan igen för att möta upp med min kära pöjk! vi gick till skatteverket och lekte viktiga. gjorde en adressändring och fick en skattesedel till de nya jobbet. sen kuta  vi runt halva stan för att hitta till folksam. patric hade inte skrivit upp vilken gata det va. så  vi fick fråga runt.. vi hittade tillslut och blev bemötta av göteborgarN Larry hahaha!! xD han va skit snäll. hjälpte oss med hur vi skulle spara till vår pension, och hur vi skulle fördela pengarna över fonder och skit... vi är även nu fullt försäkrade på ALLT xD känns jätte skönt.. efter det kutade vi till affären, handla mat och åkte hem... Givetvis fick jag ställa mig o diska. men det gör jag så gärna IBLAND ^^ haha!!! Sen lagade jag ugnspankaka nu är kl 21:32

Grase anatomy går på TV och Patric sover i soffan. i morgon ska jag på utbildning till det nya jobbet. vi får se hur det går. jag vet inte om jag vill igentligen. men vi får se =)!!
jag är sjukt sugen på att handla kläder. men jag känner mig inte ens fin så det kommer gå svin dåligt!! xD!!!

 nu ska jag hitta på nått annat. typ plocka  undan maten och diska sen få patric i säng...

är denna dagen bara för mycket vuxenliv om nått!!!!!!!!!!!!!! ?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?