Vår nya stol!

sitter och tittar på våran stol som nu är vit. Fast jag ska måla den en gång till för att den ska bli riktigt fin. dock va det skiiit tråkigt och tog jätte lång tid med tanke på alla smådetaljer. Idag kommer jag inte försent till jobbet som jag gjorde igår. då ringde min chef och undrade vart jag var kl halv 9. det va inte jätte kul. jag hade feber på förmiddagen av någon konstig anledning men den gick över fram emot eftermiddagen och jag lyckades peta min min första försäljning runt kl 15 =D. det va grymmt!
idag har patric försovit sig till jobbet eller vad det nu var som gjorde att han inte gick upp i tid. han sitter här i alla fall och kommer nog åka när jag gör det. ska försöka fixa bilderna på lägenheten så fort jag kan. hade det varit på min mobil hade det varit lätt. men dem är på niclas mobil...
_________________________________________________________________________________________

Sitter och tittar på vädret nu. det kommer vara 32 minus upp i Luleå :O det är fan FÖR kallt! och vi kommer ha mellan 10 - 13.... blääää!!!

nu ska jag sätta mig framför TV:n igen. ha det gött malin <3
Kommentarer
Postat av: Anton

Använd Vivaz telefonen å ta kort, tar ju bara 2 min att föra över :P

2010-11-30 / 09:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?