Vad ska man kalla detta inlägget?

Tja malin :D e du pigg?? okej om du är det. kan du skicka över lite till mig för jag håller på att stupa. Rent av!!!! mår skit, är sså sjuuuukt trött. det  har vart lite mycket idag. 

Steg upp runt kl 8 för att åka till jobbet/utbildningen som började 9... 
en sak är klar. mina arbetskolegor är GRYMMA!!! :D det va 9 andra som började samma dag som mig. det känndes som en liten klass när vi satt där hela dagen och lyssna på en kille som prata och vi fick raster och lunshrast som förr i tiden ^^ på rasterna brukar man tydligen sätta sig vid plasmateven och spela fifa HAHAH!! sjukt avslappnat gäng som redan jobbar där och jag är tyå redan 30% lyckligare än vad jag va på mitt förra jobb :D!! dock va det sjukt mycket nytt att ta in och imellanåt undrade man vad man gett sig in på. i morgon ska vi börja sälja. redan i mooon :O? galet hahah!!! vi fick en läxa med oss hem och det va att vi skulle försöka tänka så lite på jobbet som möjligt :)... Den starkaste regeln de har på jobbet är att  man måste ta rast när rasterna är. du får INTE jobba på rasterna.. Man får inte prata om jobbet på rasterna vilket jag tycker är skönt. förra jobbet var aldrig några raster. bara prat om jobbet osv! här är det mycket mer avslappnat och jag älskar att man får sitta och jobba och dricka kaffe samtidigt hihihi!!! jobbet verka ganska lätt att hanskas med så jag ser fram emot det.. fick även reda på en tävling som hålls nu. säljer man tillräckligt bra får man shansen att åka på jobbresa till las vegas! KÖR BARA!! säger jag. varför inte xD!!! 
men nog pratat om de jobbet med tanke på läxan där.. måste ju klara den ;)

mitt gamla jobb som dörrknackare är ÖVER!!! <3 jag gick och sa upp mig idag. det va inte alls så farligt. jag hade ju som alla andra gånger målat fan på väggen innan han visat sig. Johny förstod varför jag sluta och han tyckte det va tråkigt. i och försig så tyckte jag det med. jag gillar johny. har alltid gjort. han känner jag mig mäst (migsjälv med) och det gäller näst intill alla jag känner. han och jag är sjukt lika. Det insåg jag idag, när det liksom va slutet på vårt "förhållande" HAHAH!! :P jobbförhållande som ni kankse fattar :) vi behöver oftast inte säga så mycket utan förstår ändå. tycker om o prata om samma saker och ditten o datten. när jag kom dit hade jag bestämt att inte berätta om mitt nya jobb. vad tror du malin?? klaaart jag berätta om mitt nya jobb och alla andra intervjuer jag vart på. visa honom till och med kontraktet jag skrev med de nya företaget idag. han läste igenom det. HAN ÄR SÅ SNÄLL!! jag kommer nog aldrig ha en så snäll chef i heeela mitt liv :O han läste igenom mina villkår som de nya jobbet har för en anställd. alltså han är Dansk Johny.. han har dyslexi och kan knappt läsa svenska.. ändå sätter han sig och läser frivilligt igenom mitt villkårshäfte för att se så allt är riktigt och jag inte blir lurad :O vi kommer fortfarande hålla kontakten och jag kommer få komma upp på kontoret om jag vill ibland och jag kommer få va med på afterwork och sånt med sa han. vilket känns kul.. :D 

efter jag vart där drog jag till Pingu som fyller år idag GRATTIS! <3 =) 
men jag åkte hem igen för jag va trött. va tvungen att äta och ville titta på vamoire diaries ^^ men givetvis stannade jag en stund. han bryr sig ändå inte om sin födelsedag så jätte mycket xD..

aja - dagen har innehållit mycket nya intryck mycket information och MYCKE tankar överallt som flugit runt i huvudet. jag önska att detta va den 18 november 2030 och jag hade en robot som städade, diskade och framför allt lagade god mat åt mig. det hade varit underbart!! så hade jag sluppit laga mat nu utan hade kunnat ta det lugnt. kolla på min serie och sen lagt mig ^^ 
Kommentarer
Postat av: malin

Tja elin ;) jag är ganska pigg ;)

Gött att du sa upp dig, wiiie!!!!!!!!!!!!! :)

puss <3

2010-11-18 / 20:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?