Vad hände igår igentligen xD?

Hola balola titta under tjola!!!

God morgon malin - hoppas du sover gott ;-) kl är väl runt 6 på morgonen hos dig nu :D!!!
här är den tio över 11!!! jag är jätte trött igentligen.. men kände att jag va tvungen att gå upp ändå.. fy!
jag ska berätta lite om vad som hände igår :D för jag orkade inte sätta mig och blogga när min pojkvän för en gångs skull inte sov bort hela kvällen :D!!!!!

du kommer ihåg att jag skrev att vi skulle till patrics pappa och hämta kontrakten! :D nu är de hemma hos oss i tryckt förvar SKIT KUL!!!!! något som är mindre kul var att vi fick en räkning med som ska betalas den 30e denna månaden... Det är så dumt! man måste betala hyran inför den månaden man ska bo. så om man ska bo där i januari så måste man betala januarifaktuiran i slutet av desember! :O den som kom på det är dum!!

aja i alla fall: back to the topic!! Patrics farsa tyckte det va jätte kul att vi kom så vi satt och tjata med honom i fleeera timmar ända tills Annelie (hans fru) kom hem! hon hade vart och tränat och skulle igentligen bara slänga sig in i duschen! men satte sig ner för att prata med oss en stund. allting slutade med att vi blev bjudena på middag dit på söndag! :D skit kul! Annelie lagar tydligen jätte goda grytor när hon väl lagar mat. så det ska vi testa! den grytan vi ska käka på söndag heter Afrikana! då gör man tydligen bara en soppa med kött och kurrysås och sen så har hon allt tillbehör i skålar jämte.. så man får välja vad man vill ha i sin gryta. om man vill ha nötter, banan, paprika och allt annat :D det låter jätte spännande tycker jag :D!!

efter att vi vart där skulle vi ner på stan och fylla på/fixa ett nytt busskort till mig. och det var en historia i sig måste jag säga!!! gud va vi yra runt!! men vi klarade det och lyxkades även tajma in våran spårvagn precis med! skit bra :D när vi kom hem va vi tvugna att käka. patric ville ha pankakor men jag ville ha sånna där pannkakor med fiven morot/potatis i. det fanns ibland i skolan och jag tyckte det va ganska gött. så vi testa det och vi va skit posetiva. patric tyckte det lukta jätte gott och såg jätte bra ut. men smaken va mindre lyckad! vi hade i aldeless för mycket potatis så pankakorna smaka ingenting xD och det va bara tråkigt. patric åt inte ens upp utan hämtade sig lite knäckebröd och käka hahah!! panik ! nu har vi jätte mycket pankakor-med strimmlad potatis o morot i som ingen vill käka..

Efter maten så kuta patric in och duscha! "jag ska bara duscha lite snabbt!" säger han när han går. men är ändå borta i mer än en halvtimma. så jag kuta in i badrummet för att kika va han gjorde. när jag kom in så ställde jag mig på toalocket (för det va blött på golvet) jag fråga varför det tar sån tid att duscha! xD då drar han bara tag i mig.. och drar in mig i duschen!!!! med kläder och allt på!!!!!! "jag tyckte med du lukta lite illa ;-)" säger han... jag hade redan duschat den dan! xD sen blev det vattenkrig! :D jag älskar den killen! :D speciellt när han är på de humöret han ska va på! <3

så: det var vad som hände igår.. idag vet jag inte vad som händer mer än att vi ska försöka ta itu med tvätten xD
jätte kul -.-! nyss så kollade jag på ung och bortskämd på svtplay! gud va bortskämda dessa ungar är!!! det är fan pinsamt! det borde du kolla in när du har tid malin!!!1



såhär såg  jag ut xD



Patric tog jätte mycket bilder!! jag blev tillslut ganksa irriterad hahaha!!



nu räcker det!!! ;-)

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahahahahahahahaha den sista bilden var ju klockren xD där ser man verkligen att du har tröttnat på hans fotograferande!!! ;)



Jag vill se det!!! men det går inte att kolla på svt play här :S :S as störande!!!! går inte att ladda ner heller!!

2010-11-11 / 17:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?