Vad hade du gjort?

TJAAA! malin är online så alla ni som läser detta nu och inte märkte något.. eller va så dumma att sysla med nått annat! chii fick ni! ;-)
men i alla fall
Jag märkte att malin var online på face när hon kommentera en gammal bild på oss i skolan. då vi va så "coola" och åt pizza i datasalen på kvällen när vi jobba över´- och just därför ska jag dela med mig av en liten drömmande tanke till er ^^

Om vi skulle få en vecka tillbaka i skolan nu eller om ett halvår, vad skulle man ägna den veckan åt?

många som inte skött sig skulle nog ägna sig åt att plugga som aldrig förr för att klara skolan "en andra chans"

jag vet PRECIS vad: Jag, Malin, Sara, Lena, Terre, Carro, Emil och Eve skulle gjort ^^ vi skulle suttit på lektionen och frågat läran om vi fårr gå till bibblan och arbeta eller annat. sen skulle vi gjort som många andra dagar efter ett lov, helg: BARA SNACKA SKIT! bara skratta, berätta hemlisa, kolla på folk och dela med oss av vad vi hört om vissa som går förbi... lotsats att vi "jobba" när läraren kom för att kolla till oss. mellan lektionerna kuta till kaffeterian och ta våran favoritmacka/bakelse och snacka skit medans andra snyggingar från andra klasser trilla in och sa hej! smita in mat på katonas lektioner... gå till matsalen överdrivet många gånger för att få se så många gamla ansikten som möjligt och bara suga in allt/alla och alla minnen man har! för att aldrig glömma! 
vi skulle för en gångs skull inte tröttna på katonas många gånger dryga vittsar, vi skulle kollat på svenskaläraren Andreas med huvudet på sne, le och säga - han är som han var.. tack och lov att det bara är en vecka med literatur! allt sånt! när vi till exempel satt utanför bibblan och jobba då träffa vi alltid massa folk som vi aldrig träffa på andra ställen i skolan!! TILLEXMPEL Rina, Fanny och alla dem man inte träffar eller pratar med längre... =( det har liksom bara inte blivit så

och det tar mig till vad jag ägnae min senaste timma åt här i soffan. Rinas blogg! och fan va jag saknar denna bruden som alltid är så crazy och vad jag saknar söta Fanny! hon som alltid e så kreativ och hemmafruaktig som drar sina bondeskämt och får alltid alla att le ^^!! Jag måste ringa dem nån dag och bjuda ner dem hit <3

åter igen!
om jag fick en vecka i skolan igen skulle jag göra den till den bästa för mig! bara njuta! krama städerskan Lena VARJE DAG!! för hon är sååååå söt! <3 hon får en alltid glad! jag skulle förmodligen gråta av skratt första gången som matts säger "he!!! he!!!"  jag skulle inte kunnat konsentrera tankarna på skolarbetet ett dugg! jag hade bara tittat på alla och lett! sett malin sitta på samma plats hon alltid satt vid i datasalen! skratta åt sara som alltid va så årdningsam med alla papprena ^^ skratta åt eve som alltid kolla Vapirediaries på katonas lektioner. och förmodligen skrattat åt allt som tidigare brukat irritera mig! ^^ ALLT hade varit sååååå underbart! att få vara liiite mindre ansvarsfull än vad man måste va nu ^^ skratta då man absolut inte fick skratta! och allt sånt! :D

vad skulle du gjort om du hade blivit erbjuden en vecka extra i skolan nu så här i efterhand? tänk på det och se tillbaka på allt det bra som skolan hade att erbjuda! <3


Kommentarer
Postat av: Malin

GUUUUUUUD vilket härligt inlägg!!! Detta var så nostaligskt!! Jag satt verkligen och såg allting framför mig när du beskrev varje händelse hos oss vänner! hahahahaha ,tänk att vi levde verkligen så! Man tänkte inte på det då men nu när man ser tillbaks på tiden inser man hur man levde då. WOW! <3 forever media

2010-11-08 / 23:39:57
Postat av: Sara B

Härlig blogg du har!



Letar du efter Mode online, Klänningar, Sexiga underkläder eller bara damkläder / herrkläder?

Jag rekommenderar starkt http://www.modeplatsen.se



De har sjukt bra mode online! :)



Ha en bra dag.

Kram.

2010-11-09 / 00:16:31     URL: http://www.modeplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?