Balbilderna ingen sett

1. Terre jag tror jag har fler bilder från balen som ni inte sett... det tror jag :) ska lägga upp en hel bunt så får ni titta :)
och ja just det: kvällen på ica va såååååå kul jag skratta när jag kom på att det va samma dag som vi myste på balkongen.

2. japp malin du ska få din bild på dig och simon :) vi tar det nästa gång båda är på msn :D och det är väl klart att jag skriver så noga som möjligt när jag verkligen vill att dem som läser ska känna igen sig i allt och verkligen tänka tillbaka! ^^ man saknar det lite faktiskt. allt va så mycket enklare då men ändå inte...

så där nu kommer lite bilder från balen som jag har här på min data.. så jag slänger upp ett urval av dem puss puss
1. Terre jag tror jag har fler bilder från balen som ni inte sett... det tror jag :) ska lägga upp en hel bunt så får ni titta :)
och ja just det: kvällen på ica va såååååå kul jag skratta när jag kom på att det va samma dag som vi myste på balkongen.

2. japp malin du ska få din bild på dig och simon :) vi tar det nästa gång båda är på msn :D och det är väl klart att jag skriver så noga som möjligt när jag verkligen vill att dem som läser ska känna igen sig i allt och verkligen tänka tillbaka! ^^ man saknar det lite faktiskt. allt va så mycket enklare då men ändå inte...

så där nu kommer lite bilder från balen som jag har här på min data.. så jag slänger upp ett urval av dem puss puss












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?