Spårvagnsraggaren!! xD

MALIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag har världens grej att berätta HAHAHAHAHHAHH!!!!

du kommer dö xD du ska bara veta vad som hände mig på spårvagnen idag XD!!!!!! åh guuuud! så sjukt!

okej det här hände

Jag går ut i god tid för att hinna med min spårvagn in till stan.
när jag kommer fram till spårvagnen står en man och håller upp dörren åt mig (spårvagnen kan inte åka om dörrarna inte är stängda!) Tack tack säger jag jätte glad även fast det va 3 minuter kvar tills den skulle gå och det inte alls var någon fara med tiden..
mannen som verkar vara runt 28-30 års åldern sätter sig med en tidning precis vid dörren och jag går förbi honom för att sätta mig längre fram i vagnen. efter 2 sekunder kom han och satte sig jämte mig xD
min första tanke vad -stalker staler!!!!!!- givetvis lägger han bara ner tidningen och börjar prata med mig
"Det värsta som finns är när man hör ett plingande ljud och spårvagnen åker"
"hehe! jo!" sa jag
"det va därför jag höll upp dörren"
"jo jag förstod det.. tack." sa jag
sen babbla han på om sig själv: om att han va kock på sommaren och på vinten behövde han inte jobba så han brukade ta sig tid att resa till olika ställen !själv! för övrigt som jag aldrig skulle vilja göra.. han sa att han gilla och surfa och att han tränat igår och fått världens träningsverk. HAN RAGGA SÖNDER!! undertonen i allt han sa var kort och gott "hej jag är rik ska vi bli ihop och jag träna igår så jag kommer bli sjukt snygg till sommaren!" who cares? xD men givetvis så va jag ju trevlig så klart!
sen fråga han vad jag gjorde och skit. så jag svara snällt och artit.
när det kommer lite mer folk på spårvagnen byter han plats till min sida för att fortsätta prata.
jag tänker "gode gud!! låt denna resan gå fort han är för fan gammal !!! xD" det kändes så perverst att han inte fråga hur gammal jag va utan sträkte fram handen
"hej föresten hehe Jon heter jag"
"hej Jon!" sa jag
"och vad heter du?"
"Elin heter jag" svara jag och titta ut genom fönstret
"Elin......." sa han och mumla nått
"hörrö du elin!? ska vi inte ta och hitta på något?"
EEEEEEH! tänkte jag... jag hade liksom redan förklarat för honom att jag skulle till jobbet och göra massa annat!
"eh nu?!!"
"jah precis! varför inte? ta en fika eller nåtog?"
"ehee! men jag kan inte nu. jag ska till jobbet ju.. jag sa ju det nyss! -.-"
"jaaah! men efter jobbet! ta mitt nr så kan du ju höra av dig om du vill! det hade vart sjukt kul!"
mitt största misstag var inte att jag tog hans nr för att va snäll utan att han faktiskt inte gav mig ett bra tillfälle till att säga att jag hade pojkvän. visst att jag hade kunnat säga. eeeh ne jag vill inte ha ditt nr för jag har pojkvän. men så säger man inte .. i alla fall inte jag. det är ohyffsat och han frågade ju inte på ett snuskigt sätt eller nått.. men jag kommer aldrig ringa honom det ska jag lova dig malin. fyy! han va trevlig och så. men nej tack!
det värsta med allt är att han bor där jag bor.. KUL! tur att jag ska flytta snart!

undrar bara vad fasen han trodde liksom! xD ser jag ut att spela i hans liga av åldrar?? TROR INTE DET xD

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHHAHAA raggarN!!!!!! Gud vad kul att han var så modig!!! jag hade däremot dött för jag är så rädd för främlingar!!!!! xD var han snygg då?!?!?! :O eller skrev du det?!

2010-11-10 / 08:42:01
Postat av: Agnes

Hahaha det va sköjs de! Men de måste ju vart en bra start på dagen, ett gott skratt och komplimanger på ett sätt ^^

2010-11-11 / 17:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?