1,2,3 klick = Photo !!!

Förlåt för de långa inlägget!

Fan va drygt!!! här skrev jag ett jätte inlägg till malin och så blev det nått fel så det publicerades aldrig! xD

vi gör ett försök till ;-)

1. Malin! jag vet inte om du missuppfattade eller om det var jag som skrev fel. Men jag menade i alla fall att jag skulle till läkaren i mon Måndag och då ska jag försöka logga in en snabbis och snacka lite skit :D!!!

2. Jag fattade inte riktigt vad du menade med att du ville ha min Blogg/Hotmailadress ^^ den har du ju redan :D

3. På trean kommer jag inte riktigt ihåg vad jag skrev haha! Men i alla fall.

jag skrev en massa skit som jag inte kommer ihåg nu och jag känner mig så tråkig! =(

Anton och Sara va i alla fall här i helgen och vi hade det väldigt lugnt och skönt måste jag säga. på fredagen var vi hemma hos Pingu (patrics bästa kompis) och spela TVspel, myste och snutta på lite alkohol.

på Lördagen så drog vi på bio! :D Jackas 3D den va jätte bra och jätte rolig och jag skratta typ hela tiden :D
bakom oss satt en tjej som inte kan ha varit äldre än 12 år. Hon var blånd, söt och blåögd precis som dig malin MEN!! när hon öppna käften ville båda jag och sara russka i lite vett i henne! :O hon pratade precis, PRECIS som en blatte! :O dock var hennes bästa kompis med blatte (och jag har inget emot dem) men jag kan inte förstå hur en sån söt tjej kan vilja prata så dålig svenska. hon hade fel gramatik, konstigt uttal och gangstatonläge :O hon sa till sin kompis "ey hämtA  GlasÖgon till mig med FATTARY " eller "han va så jÄvfla ful ja sa ja baxa den feta stolen men han lissna inte" eller va fan hon nu sa! helt sjukt säger jag bara!

idag åkte Anton och söta Sara hem och då drog jag och Patric till farmor ulla för lite kaffe :D sen drog vi till hans mamma och kolla in vad patric hade för grejer från sin förra lägenhet som vi hade kunnat slänga in i den nya när vi flyttar den 26,27,28e alltså helgen om två helger :) vi hitta för övrigt en soffa :D skit bra :D!!!

i morgon malin så kommer jag ta lite kort på den gamla lägenheten och visa hur den ser ut eftersom du inte han komma och hälsa på =) men du kommer nog förstå varför vi vill flytta ^^ det kommer bli gött att få något att kalla hem på riktigt :D den 26e kommer jag även ta kort på den nya lägenheten för att visa hur den såg ut innan vi flytta in. sen kommer det bilder på hur det blev efter alltså någon gång i mitten på December :D

nu finns det inte mycket mer jag har att säga för denna gången. Joooh jag glömde ju att berätta. att i helgen så epilerade vi antons bröst och maghår hahah han såg ju ut som en svart dörrmatta innan det. vi epilerade patric med bara för att. bilderna på när Sara epilerade anton finns på hennes face :D puss


lite bilder från förr när jag ränsa min dator innan idag :D <3



Den bästa bilden som någonsin har tagits på dig och simon tillsammans i Terres lägenhet tror jag allt ;-)
här var vi allt lite nervösa men ingen ramla ner för trappan när vi skred ut i stan. som tur var ;-) och våran eskort från terres lägenhet till stan va inte heller och leka med !!





Denna bilden får vi inte glömma heller som jag fixat som jag tyckte blev sjukt cool!! :D snyggaste paret <3



Sen har vi den mysiga kvällen på ballkongen hemma hos mig en vecka efter Turkiet! :D jag glömmer aldrig den dagen hahahah!! när du, jag, terre och lena va på ica och någon kille och hans kompis kom fram som du eller om det va terre gillade och vi fyra sprang runt i affären, vi fnissa och skratta hysteriskt och sprang runt i affären för att gömma oss för dem xD Du och terre gömde er bäst får jag lov att säga när ni panikslaget tryckte er in i hyllan med deodorant och illglodde in där när de gick förbi! guuuud det va så kul! kommer du ihåg det? :D <3

nu är jag klar för idag med mitt bloggande tror jag. MEEn man vet aldrig vad som kommer här näst eller hur ;-) puss malin och prata inte med några främlingar eller glo inte för mycket på folk nu när du är ute på gatorna i Seattle.. vill inte att du ska bli bortrövad, utan att du ska komma hem glad, lite fetare och jävligt festsugen om ett år! ;-) puss
Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHA fan vad du skriver roligt!!!! jag har inte pratat med några främlingar idag! stolt

och heey! den där bilden på mig och simon har jag aldrig sett... skicka den!!!!!!



Jag ser jättemycket fram emot bilderna på lägenheten!!!!!! Kul att jackass 3d var bra, jag vill däremot se saw 3d!!!!

2010-11-08 / 00:32:27
Postat av: TERRE

hahahhaha ! minns den kvällen på ica mkt väl xD Herregud jag dog av panik !!!! hahah men så kul vi hade, och vilken myskväll vi hade på balkongonen med vattenpipa och allt !! Den bilden på simon o malin har jag inte sett, har du fler bilder man inte sett ? :D PUUSSSOKRAAAAM <3

2010-11-08 / 17:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?