Vilka jääävla brudar!!

Tja Malin!

Detta hade lätt kunnat va en riktigt pissig dag, men jag klara mig! (jag doog.. men jag överlevde xD som man säger) neh ska berätta hur den har varit. det är sjukt att jag lyckats hinna med så mycket som jag gjort ^^

jag vaknade tidigt i morse för att som vanlig ordning åka till borås för min spruta.. jag kommer ihåg att när jag börja ta dem så va jag orolig för att ta dem för att jag trodde det skulle göra ont. Idag var jag med orolig, men inte för den sakens skull. idag skulle jag få en spruta med 100 enheter i. det är den högsta dosen! jag va orolig för hur jag skulle riagera och vad som skulle hända då. Jag fick min spruta och det gjorde faktiskt ont! alla andra sprutor har bara gjort ont i själva sticket! men denna sprutan va mördarsprutan ala Borås! fy faaa! det va så mycket vättska att det samlades som en kula på armen först! de klarade inte att tränga in i kroppen eller va läkaren sa. det skulle försvinna efter ett tag och det gjorde det. men fan va ont det gjore!! sen blev det en bula för att jag fick en allergisk reaktion och den va typ 2 cm !! kul!!!! och sen blev det jätte rött i typ 6 cm runt on och börja brännas och klia! typ 7 ggr värre än brännäslor och myggbätt hahah! jag trodde jag skulle bli galen! men jag klara mig fint och inget blev så mycket värre. mer än att jag fick göra lite extra kontroller och liknande.

sen fick jag som vanligt ta bussen tillbaka! denna gången var fan VÄRRE än förra gången.... Jag som va på relativt bra humör sätter mig på bussen vid sjukhuset, som för ovanlighetens skull inte var fullpackad med folk. (jag blev ännu gladare) men fan va jag fick äta upp den glädjen när jag kom till Centralen! ALLA skulle med 100 bussen och denna gången satte sig en inte alls lika fet men mycket mer illaluktandes gammal karl jämte mig istället! HJÄLP!
bakom mig satte sig två fjortisbrudar som jag förstod va syskon. De va kanske i min ålder men betedde sig som 13 år! DE KLAGA PÅ ALLT!!! de klaga på bussens säten, de klaga på varandra, på en kille som givk förbi som va lite längre än deras kompisar den mörkhåriga syrran som förmodligen va yngst säger "meh! hallå! kolla! kolla på honom där ute!? jag menar! hur kan man va så lång! det är så fult... guud jag blir så irriterad!" det va första kommentaren som fick mig att spettsa öronen måste jag säga! sen klaga de på att busschafören svängde lite hårt i en rondel.  då säger den blånda syrran "MEN guuud!! vi är inte i bombey och kör buss vi är faktiskt i Sverige! " bruna syrran "jaaa gud va fan tror han igentligen!? mitt hår blir ju förstört" sen kom solen och det blev så jävla varmt att jag blev livrädd att jag skulle bli för varm och därför få någon konstig biefekt eller nått. men jag klara mig. systrarna börja klaga igen och denna gången på värmen! "så här varmt får det bara inte vara alltså!!" "neh guud nej! man vill ju bara att det ska vara varmt på sommaren så man kan sola" "jah för nu kan man ju inte sola så då kan det lika gärna regna!" sen ringer den mörkhåriga tjejens kille och hon blev skiiiiit tyken! kalla honom dum i huvudet, äckel, patetisk, du är så tråkig för att du inte vill följa med mig till mina kompisar i helgen! skaffa dig ett liv, träffar du dina tjejkompisar gör jag slut. JA HJÄLP SÄGER JAG BARA!!! jag höll på att gå i taket! sen vid bollebygd hoppar det på ytterligare ettgäng folk som fick stå upp för att det va så fullt. bland annat en tjej som hade lila hår och mjukisbyxor som stod och prata med sin tjejkompis. efter 30 min säger den ena syrran. "Men hallåå!! visst att man kan va social men man behöver ju inte överdriva!!" "hon kanske har mycket att säga den där tjejen hon snackar med EHEEE!!" säger den blonda "jaaah men man behöver ju inte ge alla i bussen huvudvärk!!!" som tur var så somna jag efter det och vanka inte förens de börja skriva och gnälla över att busschafören körde en anorlunda väg till centralen.!!! 

Får man lov att va så dum i huvudet!?
 
efter det tog jag första bästa spårvagn hem.

resten av min händelserika dag kommer i nästa inlägg.

puss! <3
Kommentarer
Postat av: Malin

haha tja elin! älskar när du börjar inlägget med en hälsning till mig ;)



har bara en sak att säga : FYYY FAAAAN VILKA BRUDAR!!!! hahahahha jag dör av skratt när jag läser det!

2010-11-06 / 05:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?